Olsenboye = borta


Nu har Olsenboye lämnat starplaza, så det ända sättet
att få tag på dem nu är genom starbazaar
.
(vi tar snart bort länken från sidmenyn)


EDIT: Någon frågade om jag inte skulle skriva vart jag fått informationen ifrån?
Svar:
Kan det vara möjligt att jag själv gått in på länken och sett att kläderna inte finns kvar?
Kan det vara så att jag själv kollat upp om Olsenboyekläderna går att sälja?
JA, den chansen är 100% möjlig!

Där har du svaret till varför jag inte kan skriva vart det är taget ifrån.
Fast.. kan ju faktiskt skriva: Källa: RosaSmurf
# RosaSmurf


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte skriva vart du fick informationen ifrån?... :P

2010-05-16 / 14:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda