"Det funkar inte!" Det vanligaste felet till varför ni inte får gratis saker!?

Många klagar över att de inte kan få gratis sakerna och att de har provat flera gånger...
Ni gör helt enkelt fel!
Och jag tror jag vet vad misstaget är:

När ni har gått till proxyservern (t.ex: www.zmien.info) så söker ni ju som vanligt efter stardoll.com, ni tas sedan till stardoll och ni loggar in. Så långt klarar ni er, men sen blir det problem!

Efter de stegen så står det att ni ska söka efter en länk, t.ex denna:
http://www.stardoll.com/sv/contest/finish.php?id=375

Frågan är nu: VAR skriver ni in denna länk?
Ni skriver antagligen in denna länken i det övre adressfältet.. FEL, FEL, FEL!
Då vi använder oss av en proxy så ska länken skrivas in i proxyns adressfält (det inringade)!
Så är det alltid! Om ni använder en proxy server och det står att ni senare ska söka efter en länk, så ska den alltid skrivas in i proxyns adressfält.
Lycka till!

(adressfälten ser olika ut beroende på vilken proxy man använder, men de är på samma plats)

# RosaSmurf

 


Kommentarer
Postat av: _maliin_

hejhej!

jag har en fråga som inte handlar om det ni har srivit om. min fråga är, hur har ni kunnat byta bild där uppe, det är ju glassar,muffins och godis!! hur gör man?????? xD

2010-05-23 / 16:45:07
Postat av: Tiomina

Heej! Tyckte att det var bra att du skrev det.Själv visste jag redan det men det finns ju vissa som inte kan.Så det var bra! :)

2010-05-24 / 18:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda