Dagens diss - samlarobjekt

Tusentals medlemmar skulle göra vad som helst för dom, vissa hackar, luras och ljuger. Betalar hundratals, tusentals stardollars som de kanske köpt för riktiga pengar, för några pixlar att ha i suiten. Men, är verkligen alla samlarplagg så fantastiska? Nej!

Här är några "skräckexempel"

- Hot Buys prints
Hot buys september 2006

En av de äldsta Hot buys-plaggen på Stardoll. Inte direkt eftertraktad, men det är helt klart ett samlarobjekt.
En "fluffig" tröja, som inte gör sig bra på någon. Full med... rosetter?
Nej, usch! Den här kan knappast kallas "Hot buy"


- Heart out dress
Limited Edition, andra kollektionen

Med endast 275 exemplar är den här klänningen väldigt eftertraktad, som alla andra Limited edition-kläder. Men ärligt talat, är den värd hundratals stardollars, utseendemässigt?
En jeansklänning, full av hjärtformade hål, dåligt skuren och med fula axelband. Nej, en stor diss.




- Ugly girl dress
Ugly girl-plagg

Många av er har säkert sett serien Ugly Betty? Stardoll har gjort ett antal "Ugly girl-kläder", och alla är sällsynta samlarobjekt. Klänningen är ett av de svåraste att få tag på, och det är inte svårt att förstå varför. Det var nog inte många som köpte den i StarPlaza. Den är stor, grön, oformlig och fullkomligt gräslig!





- DKNY Sequin T-shirt dress
DKNY, första kollektionen

Första DKNY-kollektionen är troligen Stardolls mest eftertraktade kläder, och det är inte så konstigt. Kolla bara på Scuba, Falling hearts dress och alla underbara skor. Den här klänningen, däremot, är ingen höjdare.
Formen påminner om något min mormor skulle kunna ha på sig, och mönstret är inget hit. Stjärnor och prickar.
.
Kom ihåg att det här är mina åsikter, många medlemmar gillar faktiskt de här plaggen :)

// EmoBella

Kommentarer
Postat av: Linan4

ÅH JAG ÄR FÖRST MED ATT SKRIVA! <3333 MEN USH NÄ SÅ FULA KLÄDER ALTRSÅ! ;( ( STOOOOR DISS!!)

2010-05-16 / 15:40:57
URL: http://linanhs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jippey, jag är inte den ända att rata vissa "samlarobjekt". LE klänningen är hemsk!

2010-05-16 / 16:26:23
Postat av: miss_star5000

Man kräks av de 0..0

2010-05-16 / 17:06:57
Postat av: rebecca

hoppas ni gör fler sånna här inlägg, tkr det va skit kul att se faktiskt :D

2010-05-16 / 17:10:59
Postat av: Mascara_97

Jag har då alltid älskad DKNY-klänningen. Men smaken är som baken ;)

2010-05-16 / 17:11:41
URL: http://lillyzen.blogg.se/
Postat av: Sarah_Pretty13

Jag håller med. Folk gör vadsomhelst för dessa fula plagg :O

2010-05-16 / 19:10:34
URL: http://prettydoll.blogg.se/
Postat av: Kinyobiko

Jag tycker att alla kan ha egna åsikter, men jag tycker att ni borde ha mindre sånna här inlägg. Jag tycker att det är tråkigt att läsa, det är nästan onödigt. Men nya kläder är roliga att läsa om, so keep that going :D

2010-05-16 / 19:36:15
Postat av: qweds34

Jag tycker att DKNY klänningen och LE klänningeb är jättefina!

2010-05-18 / 18:27:51
URL: http://godisdrottningen.webblogg.se/
Postat av: Fashionista

Om jag ska vara HELT uppriktig uppskattar jag inte dom här så kallade "dissarna" like mycket som andra gör.

Visserligen är vissa plagg hemska, och troligen har "stardoll" blivit mer om pengar och värde än om hur snygg kläder och accesoarer är, men om jag ska säga hur jag verkligen tycker så tycker jag att det inte finns några riktigt fula kläder, det beror på hur man har på sig dem.

Om jag gjorde en klänning med massor av nakna kvinnor på den skulle folk inte tycka att den var särskilt snygg, men om jag sätter dit rätt accesoarer, rätt stil och gör den min egen kan den bli den snyggaste i världen (miu miu har faktiskt gjort en klänning med nakna kvinnor i deras vår kollektion 2010 och den ä väldigt uppskattad).



och inte för att vara oförskämd men FIY dom dära "stjärnorna och prickarna" i DKNY klänningen är paljetter, och om du frågar mig så var det väldigt svårt att omskapa sequin klänningen (som är ricktigt snyggi verkligheten) eftersom att paljetterna inte finns överallt, utan bara på vissa ställen.

2010-05-19 / 22:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda