VI/JAG HAR IDÉBRIST!

TILLBAX TILL ÄMNET DESIGNEN!
Själv tänkte jag/vi att layouten (?) ska vara som den förra, men annan bakgrund, header m.m.
En helt annan färg än blå, för vi har ju haft blå på varje ny design som gjorts
xD
Hursom.


Sedan finns det ju en annan
look UTAN meny, bara en bred blogg & sedan knappar ovan?

Men det är bara några av mina/våra tankar!


Hur vill du ha det?

  • * Färger du vill ha:
  • * Färger du INTE vill ha:
  • * Två färger som du vill designens tema ska vara?:
  • * Din åsikt om det jag skrev ovan?:
  • * Tema? (t.ex stjärnor,sommar,blommor):
  • * Övrigt:

Kommentarer
Postat av: Meelodi98

Tema: Hmmm..... kanske ni kan ändra det till pease märken elr nåt ;))

2010-03-15 / 18:35:42
Postat av: Cissi (Ashley-Cissi)

Röd kanske? Eller silver:)

Inte blå,grön eller brun!

allt annant än blå,grön och brun!

Ni gör som ni vill:)

Stjärnor!:P

Skriv inte bara stardoll-Zerosv gör några bilder på sidan om:)

2010-03-15 / 18:44:43
URL: http://ashleycissistardoll.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag tycker att det ska vara en ljusrosa design.

Och inte någon blå för det har ni haft så mycket.

Jag tycker också att ni kan ha kanske lite hjärtan som tema eller något. :D Haha, är inte så bra på att komma på vad det ska varea på designer xD

2010-03-15 / 18:48:51
URL: http://fridaprinsessa.blogg.se/
Postat av: MissHeddan98

LEOPARDMÖNSTRAT!! helst rosa =)

2010-03-15 / 18:50:48
Postat av: Devina_me

Ljus rosa eller en luftig lilla :D



En bas färg, fast längst upp kan ni ha något mönster som tonar in/bort med bas färjen, typ som bilden -



http://files.myopera.com/it-s/albums/609078/122560x1600.jpg



Så att det är ett fint mönster, men det sedan blir bas, då blir det inte jobbigt för ögonen!!



INTE Blååt xD

<33

Postat av: MissHeddan98

eller typ ett stardoll tema??

2010-03-15 / 19:11:26
Postat av: Yara FK. (Yara97 på stardoll)

Många bloggar jag följer har sin kategorier och allt över headern. Men det blir inte så snyggt :/



Och vart ska chatten vara (tänkte och göra som ni har tänkt nu, men kom fram till chatten :P).

2010-03-15 / 19:23:24
URL: http://stardolly.blogg.se/
Postat av: AS100

HMmmmmm jag tkr att det skulle vara fint med typ små apor i ljusgrönt!!!!! DEt skulle vara så sött1!!!!



Kram AS100

2010-03-15 / 19:31:14
Postat av: Blocket på stardoll

Vet inte vad jag ska svara på det andra frågorna än den första



Så jag håller med MissHeddan98 Leopardmönstrat i rosa.

2010-03-15 / 19:31:46
Postat av: Jenny

* Färger du vill ha: Chock (stavas) Rosa

* Färger du INTE vill ha: Gul

* Två färger som du vill designens tema ska vara?: Ljus Grön och Chock (stavas) rosa

* Din åsikt om det jag skrev ovan?: ?

* Tema? (t.ex stjärnor,sommar,blommor): Mode/Kläder elr blommor



* Övrig: ?

2010-03-15 / 19:35:25
Postat av: D

Har inte så stora krav, men jag HATAR den här designen. Jag älskar er blogg. men jag får huvudvärk av den här färgen! Jag skulle vilja ha gråa blommor och en svart bakgrund, ganska enkla färger; Vit, svart, grå.

Tycker det skulle sitta fint.

2010-03-15 / 19:55:09
Postat av: missisnickol

jag tycker att ni ska ha lila och grå eller lilla och svart.

2010-03-15 / 20:13:18
Postat av: Yuzuki

* Färger du vill ha: Grön, lite blandade nyanser.

* Färger du INTE vill ha: Rosa.

* Två färger som du vill designens tema ska vara?: Ljusgrön, mörkgrön.

* Din åsikt om det jag skrev ovan?: Umh, vet inte. x)

* Tema? (t.ex stjärnor,sommar,blommor): Skog.

* Övrigt: Man kan ha halvgenomskinlig skogsbild som bakgrund t.ex.

2010-03-15 / 20:22:51
URL: http://daewen.blogg.se/
Postat av: Liv

Jag vill att den ska vara lila:)

Och gör något roligt, några blider tex.

2010-03-15 / 20:33:50
URL: http://livlillaliv.blogg.se/
Postat av: shams99

* Färger du vill ha: Röd, grön, blå, gul osv. bara det är färg-glatt!

* Färger du INTE vill ha: svart, grått och brunt!

* Två färger som du vill designens tema ska vara?: rosa lila!

* Din åsikt om det jag skrev ovan?: Mycket bra!

* Tema? (t.ex stjärnor,sommar,blommor): lite som stardolls och eran stil. typ kläder, stardollars, kändisar och typ stilar och sånt!

* Övrigt: skriv bloggnamnet i headern STORT! och bloggens motto! (om den har en) och dekorera med olika saker om stardoll och er stil!



det var tipset! ;D

2010-03-15 / 20:38:55
URL: http://smashingsun.blogg.se/
Postat av: StarGirlSweden

•* Färger du vill ha: Grön, gul (Inte för stark gul då)

•* Färger du INTE vill ha: Orange, blå

•* Två färger som du vill designens tema ska vara?: Så att det passar de andra färgerna på blogge. :]]

•* Din åsikt om det jag skrev ovan?: Bra :)

•* Tema? (t.ex stjärnor,sommar,blommor): Helst enfärgat, eller bara lite tex stjärnor.



•* Övrigt: Gör gärna headern som alla ♥-ans dag headern, asså typ med en söt apa eller vad det var. :33

2010-03-15 / 21:38:31
URL: http://stardollstylista.blogg.se/
Postat av: kajsa_lina

•* Färger du vill ha:rosa och gul

•* Färger du INTE vill ha:blå

•* Två färger som du vill designens tema ska vara?:rosa och gul (chockiga)

•* Din åsikt om det jag skrev ovan?:knappar längst upp blir bra :D

•* Tema? (t.ex stjärnor,sommar,blommor):blommor



•* Övrigt:snyggt ska det bli!

2010-03-16 / 10:25:20
URL: http://turkosmelon.blogg.se/
Postat av: -MeganFox

* Färger du vill ha: Chockrosa.

* Färger du INTE vill ha: Blå, orange och grön.

* Två färger som du vill designens tema ska vara?: Chockrosa.

* Din åsikt om det jag skrev ovan?: -

* Tema? (t.ex stjärnor, sommar, blommor): Blommor.



* Övrigt:

2010-03-16 / 15:19:15
Postat av: Ronne_98

Jag menade inte att jag ville ha tillbacka denna designen utan den andra med nallen innan ni skriv Otto och månadens outefite och sådant :)

2010-03-16 / 16:53:10
URL: http://thestardollgirls.blogg.se/
Postat av: COOLA-S

tkr det var bra med den innan den som alla tkte var ful men den var fin

2010-03-16 / 19:43:13
Postat av: fatma

1.Färger du vill ha:lila,svart och vit

2.Färger du INTE vill ha:alla andra färg

3.Två färger som du vill designens tema ska vara?:lila&vit<3

4.Din åsikt om det jag skrev ovan?:okej=]

5.Tema? (t.ex stjärnor,sommar,blommor):

6.Övrigt:två bilder: en på justin bieber och en på ulrik munther



taaack

2010-05-08 / 13:17:48
URL: http://fatmaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda