Svar på tal: Varför ogillar jag Archive?

Något många inte tycks förstå är varför jag ogillar Archive så skarpt.

Det har att göra med att de sätter dit så himla värdefulla grejer, saker som folk köper för 6o stardollars, och gör dem helt och hållet ovärdefulla.

T.ex. Faith Hill dress. Klänningen fanns för något år sedan under några dagar, och Stardoll sa att den aldrig mer skulle komma till Starplaza. Men se, dit till Archive kom den ändå.
Är det rättvist? För alla de som betalat mängder med stardollars eller till och med superstarkoder, att sedan se den slängas in i Starplaza igen för en pytteliten summa jämfört med det? Är det?

Själv tycker jag att svaret är ett definitivt nej.

Visst, alla kläder där är inte på det viset "värdefulla", och t.ex. R&B diva dresses har medlemmarna själva bara gjort värdefulla genom att betala mycket för, men ändå. Vad har vi att förvänta oss - första kollektionen av DKNY (okej, så mkt vett är jag nog säker på attt Stardoll Admin åtminstone har, att de inte sätter in den, men ändå), RARE grejer (hittills inte, förhoppningsvis inte i framtiden heller, men vem vet? De har all makt, de gör som de vill), Red Carpet klänningar, ännu fler Hot Buys?

Jaja, det var lite kort om varför jag inte gillar Archive. Kanske förstod ni hur jag tänker till en viss del.

// DeaSoline

Kommentarer
Postat av: linnea.rosa

jag håller med dig helt klart!! Jag betalade jättemycket för faith hill klänningen och dagen efter kom den till archive! Jag blev jättesur då.

2010-03-09 / 18:19:34
URL: http://mittstardoll.blogg.se/
Postat av: Lucy/Losa

Men stardoll kan ju inte veta vilka som är rare. Det är medlemarna som själva gör de till rare. För stardoll så är de ju vilka kläder somhelst, de har ju ingen koll på vilka det är som folk tycker är eftertraktade.

2010-03-09 / 18:22:30
URL: http://losis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda