RosaSmurfs Bloggteknik

Jag kanske formulerade mig dåligt? Antar att du är en ganska ny läsare...

Nu ska jag berätta MIN bloggteknik.

  1. Jag börjar med att logga in på stardoll. Då försöker jag leta upp saker att skriva om för att undvika att kopiera från andra bloggar. då känner jag att jag själv har gjort att bra jobb för att hålla bloggen aktiv.

  2. NU besöker jag andra bloggar för att se om de hittat något intressant som jag själv inte upptäckt.

  3. Nu kanske jag bestämmer mig för att låna deras information. Då fixar jag en egen bild och skriver egen text till, sen genom att länka till stället där jag hittade informationen, så förklarar jag att det inte är jag som hittat infon.
Jag har aldrig kopierat någon annans inlägg rakt av, utan lånat någon annans info, och sedan länkat till personen. På det sättet blir man inte anklagad!

# Rosasmurf




Kommentarer
Postat av: korv4

jag sejer bara så här den där anonyma personnen känner den sej trefatd eller vad ^^ den personene blev ju så arg hahahhahah ! men är ett stort fan av din blogg :p hittar allt bra nyheter där :P om du vill så skulle jag bli så glad om du gick in på min gubbe på stardoll korv4 och kanske skrev not i min gäst bok :D skulle va coolt aja men fortsät me din heta blogg.

kolla gärna min blogg ^^

2010-03-13 / 21:41:16
URL: http://thetimburtonblogg.blogspot.com
Postat av: korv4

jag sejer bara så här den där anonyma personnen känner den sej trefatd eller vad ^^ den personene blev ju så arg hahahhahah ! men är ett stort fan av din blogg :p hittar allt bra nyheter där :P om du vill så skulle jag bli så glad om du gick in på min gubbe på stardoll korv4 och kanske skrev not i min gäst bok :D skulle va coolt aja men fortsät me din heta blogg.

kolla gärna min blogg ^^

2010-03-13 / 21:42:14
URL: http://thetimburtonblogg.blogspot.com
Postat av: Steffy

Vad måste man göra för att få en "länkning" på er blogg ? :D

2010-03-13 / 22:41:23
URL: http://bysteffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda