Ni är för söta ♥

Skrev en massa strunt här innan, måste skriva ngt för att få hur som helst att passa in, blablabla X'DD Klockan är halv två här i Finland och jag ska sova, I think. Trött och konstigt (men sant) inlägg, ignorera om ni vill {;

Hur som helst, jag ska ge alla er läsare ett riktigt riktigt riktigt stort tack, vilket jag själv inte har gjort på en allt för lång tid. Det är ni underbara läsare och alla söta kommentarer som gör det värt att lägga ner så mkt tid på att blogga här, i varje fall för mig ♥
Visst skulle man blogga även utan er, men det är ni som gör det så himla roligt! Då man går in på Statistik eller Kommentarer (eller läser i chatten / meddelanden / gb på Stardoll) och bara fastnar med ett leende på läpparna över hur himla gulliga ni är {:
Hela tiden växer bloggen, och det känns fantastiskt att ha fått vara med ända sedan början - jag minns hur stolt jag var över 3o besökare första dagen ^^ Ska bli spännande att se hur vi ligger till i sommar, då det har gått ett helt år ...!

Kraaaam ♥

DeaSoline

Kommentarer
Postat av: sarinasauma

´JA FATTAR EJ MEN JAG HAR EN BLOGG KAN NI LÄSA och komenterA

2010-03-14 / 08:10:21
URL: http://sarinasauma.blogg.se/
Postat av: Pettzgirl

Oj, va mycket besökare.

2010-03-14 / 09:26:16
URL: http://pettzgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

palla kommentera ni svarar ändå aldrig :O



asså shit. -.-

2010-03-14 / 10:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda