Vad hände med vip-klubben?

År 2009, den 12 november fick alla som varit superstar i 1 år, en inbjuda till att bli medlem i en VIP-klubb!

Stardoll lovade alla superstars mycket, men vad fick vi se av detta?

Var är presenterna? Var det dessa?:

Och de lovade också att vi skulle få förhandstitta och pröva

nya funktioner/kollektioner före alla andra, men har vi fått göra det? Nepp.

EDIT: (Tack för tipset Missemilie98) De erbjöd oss att pröva

partyrummen före alla andra*

(Rätta mig om jag har fel.)

Detta var en STOR besvikelse för mig,

jag och troligen för många fler också, förväntade sig mycket mer, men aja, detta är ju

stardoll det handlar om :/


Visst, vi fick 2 gåvor och fick testa partyrummen före alla andra,

men var detta allt? Är detta allt, den här vip-klubben kunde erbjuda?

Hm..


[KLICKA FÖR ATT SE BREVET]

 

VAD TYCKER DU? KÄNDE DU DIG OCKSÅ BESVIKEN?

TROR DU STARDOLL HAR GLÖMT BORT KLUBBEN?

 


//Medoza


Kommentarer
Postat av: midzan97

ni fick testa partysaken först...

2010-06-10 / 21:39:49
URL: http://sdswe.blogg.se/
Postat av: smink1998

Jag har fått skylten och örhängena

2010-06-11 / 07:07:52
Postat av: gmalin

Postat av: smink1998

Jag har fått skylten och örhängena



ja, jag med och dom kom i dom där påsarna

2010-06-11 / 09:15:00
URL: http://stardollzerosv.blogg.se/
Postat av: Pop_Star_Nea

å jag älskar dom där sakerna jag underde så j*vla mycket hur man fick doom?

2010-06-11 / 11:26:29
URL: http://emmenea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda