NyGamla Designer!

Gick ju som sagt igenom hela bloggens arkiv igår, och ni anar inte vad mycket man hittar! :D
Ni andra med stardollbloggar borde testa! :D

Detta uppmärksammade mig lite från ett gammalt inlägg:
Detta är designer inspirerade från filmen "the princess and the frog" och kom ut i samband med en gratis krona. När de kom ut så var det helt omöjligt att komma till design sidan!
Men nu funkar det galant! :D

Följ bara [denna länken]
och ni kommer kunna designa princess and the frog plagg! :D


# RosaSmurf


Kommentarer
Postat av: Julia

SV TILL MEDOZA: Jag loggade in på en annan användare som var icke-ss. Sen öppnade jag en till stardoll sida och loggade ut därifrån och loggade in på Oychiel snabbt. SS för 10kr var ju fortfarande kvar på den första sidan, så då köpte jag därifrån och så blev jag ss på Oychiel! :D



Krångligt förklarat, jag vet haha.

2010-06-15 / 16:36:09
URL: http://oychiel.blogg.se/
Postat av: emmaa14

stylein har kommit,endast mellan den 15-29 juni (: ♥

2010-06-15 / 16:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda