Minns ni?

Har googlat gamla Stardollbilder i en evighet, här är ett urval av dem jag hittade {;
Klicka på bilderna för att komma till sidorna jag "lånat" dem från.



Det här är verkligt länge sedan ... Tror inte att någon numera tänker på att Stardoll har sett ut så här en gång i tiden?
















Så kommer vi till den förmodligen mest igenkända gamla versionen av Stardoll, för mig i alla fall.





Shopping Spree! Här satt man och kollade runt i evigheter, minns hur dyrt jag tyckte att 3 stardollars var ... Och de få superstargrejerna - åh så dyra de var. Vem betalar 8 stardollars för en klänning, hur fin den än är ...?








När Stardoll nådde 20 miljoner medlemmar för snart 2 år sedan, då tyckte man det var fruktansvärt mycket. Och jo, det var det väl också.














Första kollektionen av DKNY. Gud vilka priser. 15 stardollars för en klänning? 7 stardollars för ett par skor? Jag kunde inte förstå vilka idioter som köpte saker för så mycket pengar (X'D).










Stardoll Tour. Wow, man fick 6 gratis (om än fula) saker när man skapade en ny account! Och den mintgröna soffan (som inte finns med på bilden) kunde man "fuska" till sin egen suite också (en av Stardolls små missar)!







MonthlyGiftClub ... Gratis gåvor! Och hur sorgligt var det inte när klubben bara försvann ...











The Secret Of Moonacre - ännu mer gratis gåvor! Det var i samband med det som jag fick upp ögonen för TSI, i samband med det som jag började fixa nästan alla gratis saker åt mig. Innan dess hade jag knappt vetat om att något sådant som gratis saker på Stardoll ens existerade ...
Och då hade jag ändå varit medlem där sedan 2006.
Menmen, bättre sent än aldrig.




Hoppas ni fann det här åtminstone någorlunda intressant!
Nu ska jag verkligen lämna datorn, eftersom jag ska upp hiskeligt tidigt imorgon ...

// DeaSoline

Kommentarer
Postat av: shataw

jag kommer ihåg allt det där förutom grattis sakerna

2010-06-27 / 21:31:47
Postat av: Pettzgirl

Jag minns allt från stardolltour :)

2010-06-28 / 11:32:11
URL: http://pettzgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda