Svar på tal ..

Okej, jag tänkte svara på den här frågan jag hört runt 235.000grr, om inte mer ;D

Det är såhär att av någon konstig anledning är hela Zerosv-Teamet en hög latmaskar. Hm...

Latmaskar kanske har en viss dragningskraft till andra latmaskar? ;o

 

Hursom. När det inte finns något nytt på stardoll, så finns det inte något nytt, vilket betyder inga nya inlägg.

 

Visst, vi kan göra outfits eller annat... men hey, vi har också sommarlov, vilket i sig betyder = ÄNNU MER LATANDE! WOHOO!!

Latande = Nytt ord ;p Eller lättjande också nytt ord bahaha.. dessa ord existerar inte btw..

 

Iaf. jag ska kolla igenom saker läsare skickat in, som t.ex outifts..

Få se om jag lägger upp de idag :3


-note- Det var skoj att skriva detta o.o

//Medoza


Kommentarer
Postat av: allan.

haha snyggt skrivet medoza^^

2010-07-25 / 20:05:05
URL: http://fniittran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda