Spel - Doll House

Jag upptäckte idag spelet Doll House på Stardoll. Toppen!

Om man funderar på att köp ett interior men är lite osäker på om hur man ska möblera om det ;P

Spelet går ut på att välja ett interior och sedan möblera runt...

Du kan välja mellan 6 olika :D

 

♥HISS♥:

- För själva spelet ;P

- Non-superstars kan också spela det (såklart)

 

♣DISS:

- Man kan inte använda en sak 2 grr eller mer

- Möbler, dockor och kläder är blandade

- Musiken xd

- Man kan inte snurra möblerna

- De senaste möbler i suiteshoppen finns inte med :'(

- Inga pilar att klicka fram

 

Trots att spelet fick lite för många dissar, så är spelet rätt så skoj ;D

[KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL SPELET]

//Medoza


Kommentarer
Postat av: ...

öh... det har funnits skit länge... lite efter kanske?

2010-07-16 / 17:16:17
Postat av: Medoza

**SVAR: Inte direkt efter, skrev aldrig att den just kommit ut.. skulle hamnat under kategorin nyheter då.



Visst, den har funnits länge, men jag har inte brytt mig om spelet, därför på sätt och vis upptäckte jag spelet idag 8''D**

2010-07-16 / 18:39:55
Postat av: Kinyobiko

Eftersom det är gammalt så kan man inte snurra möblerna, och dem senaste grejerna finns ju såklart inte då.

2010-07-19 / 11:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda