Nyheter, missar och spoilers

1. Penthouse-våningen som förut kostade 149, har nu höjts till skyhöga 249 sd!
2. Söksidan i suiteshopen har fler sökalternativ, och sökalternativen i StarPlaza har fått nya bilder.
3. Affärerna Chanel Tribute och Stylein är fortfarande kvar i StarPlaza. Chanel skulle förvunnit igår, och sista dagen för Stylein var den 27de.
.
4. De här bilderna kom upp i spoilers för flera dagar sedan, tänkte ändå att det kan vara intressant att posta. Det är priser till vinnaren av covergirl, bästa foto, topp-designer etc.
// EmoBella

Kommentarer
Postat av: kaninier

herregud vad dyrt med penthouse nu :o hoppas alla som ville ha det har hunnit köpa det innan..

2010-07-01 / 22:12:20
URL: http://itsmee.devote.se
Postat av: lipstickan

TA ER STARDOLL man får inte ens så mycket i månads betalning.Jag lägger inte ned alla mina pengar på stardoll :/

2010-07-02 / 10:22:21
Postat av: Mascara_97

Stardoll har fixat ny "bakgrund", ni får gjärna dela med er av tipset och om ni vill (hellst) ta en egen bild, min blev mysko...



http://i48.tinypic.com/5v6984.jpg

2010-07-02 / 11:05:56
Postat av: WildGoldRoses

Jag hann iaf , men min vän hann inte :( dummt att de höjde!! Men det nya priserna e ju bra, men CoverGirl priset var mkt finare innan !! Ingen vill ju ha den dära pokalen, orka försöka bli Cg nu xD

2010-07-02 / 12:31:45
Postat av: Bbeellaa_

Jag ville ha ett penthouse men har inte pengar till att köpa ett nu hoppas dom sänker priset på det igen??!!:''(

2010-07-02 / 16:16:32
Postat av: gmalin

om man söker på Global Pattern bland dockorna kommer en tjej som inte finns på stardoll

2010-07-02 / 17:36:24
URL: http://stardollzerosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda