Negativt Vs. Positivt

Negativt

  • Gästboken är dumt placerad.. borde den inte ha en egen sida? Eller varför inte sätta den under "snabbfakta" på ens sida... finns ju gott om plats där!
  • Senaste besökare är också dumt placerad.. Man ska ju inte behöva scrolla ner flera meter för att se vem som besökt en. Dessutom ser man bara 3 personer! Vad är det för skit!?
  • När man ska låsa sin starblogg eller gästbok för allmänheten så måste man gå ända till "mitt konto" och sedan "inställningar".
  • I sin bazaar kan man nu bara sälja 14 hängande plagg och 6 accessoarer. Dåligt för de som kanske vill sälja 20 par skor på en gång.
  • Man kan inte se tidigare kommentarer på sina kollage. Jag bryr mig faktist om vad folk tycker om det jag skapat och vill då kunna se mer än en sida med kommentarer.
  • När man söker i bazaar så måste man först klicka på "sök" sen "ny sökning" och sedan "sök" igen, det blir dubbelt så mycket klickande! Dessutom är knapparna på samma plats men inte på samma höjd. Varför inte göra 2 separata knappar?
  • Att välja vissa priser i starbazaar är helt omöjligt, som t.ex 3, 8, 12 o.s.v.
  • Man ser inte lika tydligt längre om någon är superstar/inte superstar. De som är superstar är markerade med en nästan helt osynlig stjärna i hörnet av sin bild.
  • De har satt ut reklam för starplaza och fashion design överallt (kan även vara positivt).
  • Många anser att broadcasten är dålig då den knappt syns..
  • I början kan "logga ut knappen" nästan vara helt omöjlig att hitta.

Positivt

  • Man ser en större del av sin suite och det är lättare att bläddra mellan rummen.
  • Ens bazaar är bara på en sida så man slipper bläddra.
  • Kollagen har ingen tjock ram runt sig.
  • I starplaza så kan man nu se fler än 15 sidor när man söker.
  • I starbazaar så kan man nu gå tillbaka till t.ex. sida 3 om man råkat klicka förbi den.
  • Man slipper öppna varenda vännerförfrågan för att se vad där står/inte står. Dessutom ser man vilket land de är i från.
  • Skönhetssalongen är nu mycket lättare att bläddra runt i.
  • När man ska sälja saker i sin bazaar så har kläder och inredning fått vars en kategori.

    Så här känner jag exakt nu:
    Burn stardoll, burn!


# RosaSmurf


Kommentarer
Postat av: Sara Jaber

Eller hur det har blivit så jävligt dåligt :S

vi har samma känslor!<33



sara-miss18

2010-07-09 / 17:47:20
URL: http://sarajaber.blogg.se/
Postat av: Plellen

stardoll var mycket bättre innan enligt mig , jag vet många av mina vänner som håller med ..

2010-07-09 / 17:55:10
Postat av: anonym

jag håller med stardoll suger jag letade och letade effter logga ut knappen och jag kan bara få 3 sd om dagen för att man kan inte koma till catwalken eller rösta design

2010-07-09 / 17:56:31
Postat av: Clara

Allt stämmer!!



Burn STardoll Burn!!



//theclara

2010-07-09 / 18:07:50
URL: http://nogg.se/clara99
Postat av: Kinyobiko

Det går att välja om man bara vill visa gästboken för vänner eller för sig själv om man går till mitt konto och inställningar. Samma med bloggen.

2010-07-09 / 18:38:00
Postat av: Julia

Det suger. Man kan inte spara sin suite med över 100 möbler heller...

2010-07-09 / 19:13:52
URL: http://oychiel.blogg.se/
Postat av: Tess_97

Orkar inte läsa allt, emn det jag har läst hitills håller jag med om !

Hatar Stardolls nya GB -.-

2010-07-09 / 19:25:13
Postat av: sysseda

stardoll suger!!!

2010-07-09 / 19:49:04
Postat av: Jonna ♥

väldigt rörigt om jag får säga det själv!

Det är däremot ett plus att det ser lite fräschare ut på något sätt.

men fortfarande väldigt rörigt och lite svårt att hitta allt!

2010-07-09 / 20:19:26
URL: http://justjonnas.blogg.se/
Postat av: hagjhsa

Saknar gammla sd :( !!!!

2010-07-09 / 21:19:51
Postat av: hm...

menn asså guu va ni ska vara negativa! Stardoll har gjort en ny design och ni bara klagar! Det är ju skit fint asså!

2010-07-10 / 10:38:39
Postat av: shataw

den suger jag kommer att b;rja hata stardoll

vi vill ha den gamla vi vill ha den gamla vi vill ha den gamla vi vill ha den gamla vi vill ha den gamla

2010-07-10 / 12:01:03
Postat av: Ellis_

Öh det kanske låter lite konstigt men jätte cool bild!

2010-07-10 / 12:17:12
URL: http://minstardoll.blogg.se/
Postat av: julia_97_munkan

asså, fy FAN! Helt enkelt! JAG HATAR DET NYA! D: Och jag kan inte hitta var man kontaktar stardoll -_- BURN TO HELL STARDOLL!

2010-07-10 / 12:23:48
Postat av: Missy.sabrina

jag tycker att hela sidan är konstig :/ nu altså

2010-07-10 / 14:48:44
Postat av: hemlig

Jag tycker stardoll är jätte roligare än förr...Men jag saknar det för det är jobbigt när man bläddrar i kläderna och saknar den föra men den är ändå JÄTTE rolig

2010-07-10 / 22:49:09
Postat av: The_Ebony

Stardoll har blivit jätte KONSTIG!! jag fattar inte var man loggar ut nån som kan hjälpa mig?? :S

2010-07-11 / 12:56:16
Postat av: Neverone

Du kan bara klaga klaga klaga...

2010-07-13 / 14:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda