Hjälp av Stardoll?

För några dagar sedan så skickade jag ett mejl till Stardoll om den
här hatten (som ni kan se inte fungerar som den ska):



Fick idag ett svar från Stardoll att de ska försöka lösa det problemet:


Ville då se om de fixat felet, så gick då till mitt låsta rum som jag
förvarar hatten i, men där var den inte...
Hittade istället hatten i mitt garderobsrum, vilket betyder att stardoll har försökt fixa
hatten och sedan placerat den där.

Men vad besviken jag blev när jag ser att den fortfarande inte fungerar! :(
För såhär kan det ju inte se ut! :(

Kan ju hända att de fortfarande håller på att fixa med den,
fast såfall har de hållt på i en halvtimme nu! :(
# RosaSmurf



Kommentarer
Postat av: _Maliin_

hur skickar man meddelanden till stardoll? :O

Hhahah, jag kanske är lite efterbliven, men,men xD

Heheh

2010-07-26 / 16:50:48
Postat av: miss19diana98

undrar exakt samma sak fast jag visste hur man gjorde innan den nya designen fast efter har den lilla knappen man trycker på antingen tagits bort eller flyttats

2010-07-26 / 19:21:21
Postat av: Ayana

Jag vet inte heller hur man skickar till stardoll, snälla kan du säga det för jag har en jätte viktig sak jag vill säga till dem

2010-07-26 / 22:32:20
Postat av: CreepCrew

AA jag vet det hjälper inte att säga till Stardoll om det är nåt fel tycker jag! Jag har åxå sagt till Stardoll om en grej som inte funkar...Men jag blev åxå besviken när det inte hade hjälpt!

2010-07-27 / 16:31:11
Postat av: CreepCrew

AA jag vet det hjälper inte att säga till Stardoll om det är nåt fel tycker jag! Jag har åxå sagt till Stardoll om en grej som inte funkar...Men jag blev åxå besviken när det inte hade hjälpt!

2010-07-27 / 16:31:20
Postat av: Hey ;D

Du kan fortsätta skicka meddelande, dom kommer inte attfixa problemet förrän de själva har upptäckt det. Svaret du fick är ett autosvar som man i stort sett alltid får när man skriver till dom... "/

2010-07-27 / 17:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda