Upd. Gratis hund eller katt :D

Gå till www.slygeek.com
Sök efter: stardoll.com/en/campaigns/catsdogs/
Logga in,
och välj djuret du önskar :D

Ni som valde katt, ni kan köpa hur många katter ni än önskar:
bara klicka här!

OBS!
NI KAN BARA VÄLJA ETT DJUR, DVS. VÄLJER DU HUNDEN, KOMMER DU EJ FÅ KATTEN OCH TVÄRTOM!


Ellen968 sa att man kan få båda, om man först väljer hunden och sedan köper katten från starplaza! :o
Jag hade läst det på en annan stardollblogg, men jag testade med ett annat konto, fick inte katten D:
Det kanske funkar för vissa...


//Medoza

Kommentarer
Postat av: Chearli

Man väljer hunden, och sedan klickar man i på genvägen till Starplaza. Och så har du katten, men du måste ha valt hunden, annars går det inte. Om ni inte tror mig, besök min suite, Fashion_Chearli...

2010-07-17 / 08:43:15
Postat av: nossar

hej hej sveriges bästa blogg

jag vill bara säga det funka jag valde hund och gissa vad jag fick katten ochså

titta

ni har skrivit (ni som har valt katten kan köpa hur många katter ni vill och jag hade valt hunden men jag tryckte på klicka här då fick jag katten så nu har jag både och :D / puss girls_michael

2010-07-17 / 12:29:16
Postat av: gomane

Jaaa jag kunde ta både djuren man gör så hära man gör som du sa fast man måste välja hunden först sedan så när man trycker på den dära saken du sa där det står klicka här sedan får du en katt när man klickar där

2010-07-17 / 12:38:52
URL: http://friendpower.blogg.se/
Postat av: emmy

man kan få katten gratis om man klickar på bilden så kostar hunden 12 och katten är gratis

2010-07-17 / 13:29:37
Postat av: qutiegirl98

hejhej!

Vill bara säga att stardoll-zerosv.bogg.se är den bästa stardoll bloggen, ni har bäst stardoll-gratis saker och ni tar upp viktiga saker :)

jag vill bara säga att jag gjorde så att jag fick hunden sen tryckte jag på länken till affären med hund-och-katt käderna så fanns katten där GRATIS :)

sen ifall man väjljer katten ist för hunden kan man iksom köpa den för 12stardollars där kläderna finns :)



Hoppas du fattar //qutiegirl98

2010-07-17 / 19:52:55
Postat av: Kisse-misen

Jag fick båda djuren man fick katten geatis i starplaza efter att jag fick hunden och föresten Tack!!!! för världens bästa blogg <333

2010-07-18 / 13:11:45
Postat av: Anelli70

så här gjorde jag för att få båda:

JAG GICK TILL SIDAN DÄR MAN KUNDE KÖPA SAKER TILL BÅDA DJUREN OCH HÖLL KVAR IDAN OCH SEN ÖPPNADE JAG EN TILL SIDA OCH PÅ DEN GJORDE JAG GRATIS TIPSET OCH TOG HUNDEN OCH VALDE DEN.SEN GICK JAG TILL BACKA till sidan där man kunde köpa allt till båda och köpte katten!FUNKAR!!!

2010-07-18 / 21:21:56
Postat av: Allice97

Jättesöta!! <3 Har båda:D

2010-07-18 / 22:48:02
Postat av: bodil_vietnam

http://i.imagehost.org/view/0759/stardoll detta är fake (tror jag) det är väl inte du medoza? för det hoppas jag inte isf...

2010-07-19 / 10:46:13
Postat av: anngirl

jag fick den andra katten den som är över typ



och så fick jag hunden

2010-08-05 / 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda