Svar på kommentarer I I

VARNING ETT TILL TRÅKIGT INLÄGG!
Jag hatar sådana inlägg ..

Njao, den anledningen Dedde gav varför vi inte svarar

på kommentarer var inte helt rätt för min del.
Det har inget med att vi inte vet om vem som svarat & vem ej,
utan vi kan se det när vi loggar in & checkar in de vi svarar på genom epost.
Oja, här till min anledning..

Jag svarar inte på kommentarer det redan finns svar på.
99% av alla frågor ni skickar in finns det redan svar på bloggen.
Sedan en kommentar är inte någon mejl,
vill ni ha svar på något har vi vår ''Kontakta oss'' under chatten, där kommer frågan direkt till vår mejlbox, dock får ni inte glömma att skriva in er epost om ni vill ha svar på den.
Men ändå svarar vi på era frågor som ni skickat genom en kommentar
- om det är något viktigt.
Ni kan också skriva genom stardoll, ni kan ju våra namn.
Vi svarar på frågor genom chatten också, men finns risken att vi inte ser din fråga eller att du inte ser vårt svar då den brukar vara för aktiv.

Skriv gärna vad ni vill ha hjälp med,
vi kan inte gissa oss fram till vad NI behöver hjälp med, exempel:

Asså, ni borde svara på kommentarer ni är värsta taskiga och ignorerar kommenarerna! ;O
Det hände en KONSTIG SAK :@
Så fort jag satte på proxyn track på den sidan så försvann INTERNET!!!!!! Sen när jag tog bort proxyn så kom INTERNET TILLBAKA !!! Asså ni är fett taskiga man måste skicka ett medelande till er på stardoll så att ni kmr svara! Omg!! ;O


  • Allt som gick igenom min huvud när jag läste det var: WTF?
  • 1. Internet försvann inte.
  • 2. Var är poängen med din kommentar?
  • Du skriver att din internet gick bort så fort du satte på den & kom tillbax då du stängde av den?
  • 3. Jag ser inte frågan?
  • 4. Vad behöver du hjälp med?
  • 5. Vi svarar genom MEJL också, inte bara genom stardoll
Är jag trög eller hurså?
//Medoza

Kommentarer
Postat av: Mand_iiz

Jag fattar inte heller vad hon menar... :S du har helt rätt!

2010-01-16 / 16:52:45
Postat av: LINANIAN

så hände det för mig också, alltså internet uppkoppligen (eller hur det stavas) typ försvinner på vissa datorer om man inte stänger av proxyn, men lugn, jag är på dibn sida medoza, jag älskar er blogg och fattar inte hur man kan skriva så.

Och till dej som skrev:

DET ÄR FÖR *** INTE DERAS FEL OM DOM INTE SKRIVER OCH VARNAR OM SÅNT, DET ÄR JU INTE SÄKERT ATT DOM HAR EN SÅN DATOR DET BLIR SÅNT PÅ!? DET ÄR JU INTE DOM SOM GÖR PROXY, HERREGUD!!

2010-01-16 / 16:57:34
Postat av: @mirabella9797

Hej!

Jag älskar er blogg och har jättemycket nytta av den!

Men mitt internet kopplas också bort när jag ska andvända proxy..

Detta är absolut inte erat fel,men jag skulle jättegärna vilja veta en grej..

Jo...vissa har ju typ lila ellr grönt hår på stardoll..

Hur får mand det??

2010-01-28 / 21:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda