Superstarfrisyrer - Pretty In Pink!

Sorry att jag inte har lagt upp några inlägg på länge, men internet har krånglat, och jag har gjort läxor och sådant.

I alla fall. När jag såg de nya superstarfrisyrerna, påminde de mig om nåt. Pretty In Pink-dockan!
Den har funnits ett tag på stardoll.. Konstigt att de inte la till den tidigare? Och kanske mer frisyrer från dockor kommer, som de redan har gjort innan (Paulina, Ashley, osv.)

+ Tycker inte ni att den till höger är ganska lik 5500 starpointhåret? Fast om jag fick välja mellan dem, skulle jag ta pretty in pink håret..



babuci1992




Hittade också den korta frisyren, som kommer fårn Hot buys winter 2009(?)

 

/Mand_iiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda