PLAGG JAG DISSAR!

Tänkte då skriva om några plagg i starplaza som jag inte alls gillar.
(
Detta är då mina åsikter! Och jag är inte dum mot er om jag dissar ett plagg som ni kan tänkas äga, eller gilla)



FOLK
Girl Power Dress, 5 sd


En klänning för non-ss som jag då inte alls skulle kunna tänka mig att köpa.
Tycker den är dåligt gjord, ser helt platt ut. Dessutom har den dålig passform till ens medoll.






Fallen Angel
Chunky Knitted Cardigan, 12 sd


En tröja för bara ss som jag tycker absolut inte är värd priset. Den är snyggare gjord än klänningen, men man ser ut som hulken i den. Inte charmigt! o.O





 


Stardoll
Checked Leona Dress, 5 sd


Återigen en klänning som är dåligt gjord och som gör en "platt". Klänningen är för non-ss och har funnits i starplaza sen jag började på stardoll, och säkert ännu längre. Inte snygg då och inte nu heller. x) Köper faktist hällre ett plagg för killar än denna klänningen! :o

 

 

 

 

 

 

RIO
Celine Turtleneck Dress, 6 sd

 

En klänning för ss, som jag tycker ser lite... tecknad ut?
Klänningen får dessutom ens medoll att se gammal och tantig ut. Eller... min gör iallafall det. x) Påminner lite om en sopsäck! oO Prismässigt så var det inte så farligt högt. Men som sagt, det finns snyggare ss klänningar! x)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


DECADE OF THE TEENS
Winner Anoud316 Skirt, 7 sd

 

Tycker Jättesynd om tjejen som fick sin kjol så fult gjord! Liknar inte alls det hon hade tänkt sig. Designerns bild av kjolen var söt, men utförandet... usch!
Vad är liksom grejen med att händerna går rakt igenom kjolskanten? :S
Nej, hellre inget plagg alls i starplaza, än en fult utförd design med ens namn!

# RosaSmurf


Kommentarer
Postat av: Linanian

håller med dig på ALLT förutom den första. och jag fattar inte varför 'Checked Leona Dress' är populär!!! jag hatar också 'dåligt skapade plagg' och mår illa av dom, kan inte ens designa stardolls med sånna plagg. fast london linnet är snyggt, den har iallafall inte sånna gråa ränder i runt om...

2010-01-03 / 22:12:41
Postat av: Fannyebba

Håller oxå med på ALLT, tur att jag inte har ngt av de :D



P.s Kan inte ni visa kläder på vad man kan köpa för Play & Earn pengarna som man får? Typ något som är typ: Dagens köp? Något sånt, ja. Skulle gilla det ;)

2010-01-03 / 22:34:00
Postat av: Mand_iiz

Håller med dig! Usch vad fula dem ÄR! och stackars, stackars, STACKARS tjejen som designade den kjolen...

2010-01-03 / 22:59:15
Postat av: Pettzgirl

USH! Dem är superfula! Stackars tjejen som designade kjolen.

2010-01-04 / 09:49:20
URL: http://pettzgirl.blogg.se/
Postat av: snurran55

ää jo ja har den Checked Leona Dress, 5 sd

hära kläningen ja tycker inte det e jätte snällt

2010-01-04 / 10:21:43
Postat av: Missemineem

håller LÄTT med, har inget av de ' <3

2010-01-04 / 11:01:45
Postat av: amanda

Ja gillar den första klänningen...

2010-01-04 / 11:33:32
Postat av: shams99

jag tyckte faktiskt att "checked leona dress" e snygg men det andra gillade jag inte.

2010-01-04 / 11:40:28
URL: http://smashingsun.blogg.se/
Postat av: singh

Hej jag har gimp men jag vet inte hur jag kan förminska bilden som ni har gjort och hur jag gör ?? kan du hjälpa mig .. Jag ka nkopiera den men inte fixa delen av bilden som jag vill ha hur klipper man ut och förminskar så att det blir en del av bilden ?? P.S

Du kan göra en video

2010-01-04 / 15:02:07
URL: http://superlife.blogg.se/
Postat av: CuuteLove

Asså det finns en affär som heter " antidote " men alla plagg är överstrukna med ett rött kryss och man kan varken köpa eller prova dom! Varför har dom ens en sån affär?! Jag bara undrar om ni vet varför?

2010-01-04 / 16:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda