Jaha?

Ang. gratis klänningen, många har frågat (via kommentar, eller mejl på stardoll)
vilken proxy jag använde, jag använde den jag la upp på inlägget:
217.37.234.33 Port 80

Men fråga inte vilken proxy vi använde,
eftersom vi inte är så ego & behåller de för oss själva
utan
vi skriver det i samma inlägg som gratis saken!

--------------------------------

Sedan finns de vissa läsare som är IQ befriade & inte ver hur man frågar snällt,
den frågan fick jag via en kommentar på bloggen:

''GICK EJ! kan ní inte skriva villken ni använde? eller är det för jobbit db''

- SVAR:
Nä, det är inte för jobbigt,
men det är slöseri med tid att skriva en sak två gånger.
-..-''

---------------------------

Och problemet med flash player: tyvärr hittar ingen lösning för det :/
Försök igen, kanske det funkar ^^


//Medoza

Kommentarer
Postat av: meelodi98

jag har nånting ni kan lägga in, du vet på evil panda, där finns det gula skor, men de passar inte. om tar på dem på dockan så kommer fötterna typ utanför ? :D Heejdå !

2010-01-27 / 16:58:22
Postat av: missdesign8

jag hade ett par byxer för 8 st och en kläning som kostade 5 jag hade designat den och så idag när jag loggade in så hade jag inga byxser på mig och min kläning var inte där. Och alla mina saker i mitt rum var över allt.



Jag fick damp så vad ska jag nu gör...?

OM DU INTE TROR PÅ MIG KAN DU BESÖKA MIG OCK SE :grumpy: :grumpy: :grumpy: :grumpy:

DE VAR MINA FAVO KLÄDER :grumpy:

2010-01-27 / 17:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda