Hmm?

Ni kanske har sett vad jag skrivit i Sweden & AbsolutSwe:

Jag kommer antagligen inte att vara inloggad speciellt mkt de närmaste veckorna, är bara så trött på Stardoll och allting.
Har vissa perioder då jag bara mår dåligt, och just nu klarar jag inte av allt.
Vi får se, så snart jag mår bättre och får tillbaka viljan så dyker jag väl upp igen. Har ändå aldrig kunnat hålla mig borta speciellt länge.
♥/D

Men men, här på bloggen kommer jag antagligen att synas trots det [även om inte hela tiden], eftersom jag älskar den {; Är verkligen jätteroligt att läsa igenom läsarnas söta kommentarer & att höra att vad man skriver uppskattas!
Så, allt för oroliga behöver ni inte vara ...

Kram, DeaSoline


Kommentarer
Postat av: MissEmineem

<3

2010-01-13 / 19:11:47
Postat av: Dumier

Omg älskar din blogg du kanske skulle kunna typ skriva dagen stardoll det skulle vart så roligt! Please :)) / Dumier (mitt namn på stardoll) Adda mig

2010-01-13 / 20:04:29
Postat av: miss-zielinska

Krya på dig! <3

2010-01-13 / 20:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda