HISSAR

Försöker hålla bloggen lite uppdaterad. x)
Gjorde en dissarlista för några dagar sedan, så nu tänkte jag hissa.


DECADES
L/S Top, 5 sd

Den enda helsvarta, långärmade tröjan i starplaza! xD
Ett bra basplagg som nog de flesta har, eller bör köpa. Ett plagg värt att spendera sina Play & Earn pengar på.



Stardoll
Basic Cashmere Sweater, 5 sd

Jag kan inte låta bli att hissa denna tröjan. Först tyckte jag att den var såhär...ful/snygg. Men jag vet inte, jag bara gillar den! x)




DKNY
Striped Button-Up Cardigan, 22 sd

Snygg oversize cardigan för ss. Enligt mig det snyggaste plagget i DKNY kollektionen! Än så länge kan jag bara låtsas att jag äger den 8'(




Fallen Angel
"Mönstrade leggings", 5 sd, 6 sd, 5 sd

Mönstrade, genomskinliga leggings, de två första för ss och det sista för icke-ss. Snygga till outfits som dom redan är, men även snyggt med ett par färgade leggings under.


Bisou
Hade svårt för att välja något att hissa, tycker att de flesta plaggen ligger på samma nivå. Nästan alla plaggen är dock för ss, så icke-ss har lättast för att hitta skor och accesoarer.
# Rosasmurf

Kommentarer
Postat av: Joma99

Hej , Hej !



1. Gillar den ochså snyggt att ha något som inte är mönstrat under jackor ibland!

2. Jag gillar modellen fast jag gillar inte färgen..

3. Gillar den mycket men det är något som gör så att jag inte vill köpa den.

4. Gillar alla Fallen Angel thigts har alla du visade Tyker att det ska komma in nya snart!



Hej då !

2010-01-19 / 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda