Hiss & Diss

Läsarna, ni, ville ha med Hiss & Diss på bloggen, det fick ni ..
Men ändå blir alltid någon upprörd över någon Hiss & Diss inlägg & till och med slutar använda/ha på sig det som blev dissad ..

Jag ska berätta en jätte, jätte, jätte viktig grej för er
kära läsare som tillhör de ''SJÄL-LÖSA'' typen av människor:
TA INTE ÅT ER FÖR FAN!
STÅ FÖR VAD NI TYCKER!

HAR NI INGEN STOLTHET?
MÅSTE NI DANSA RUNT EFTER VAD ANDRA TYCKER ÄR FINT & VAD INTE?
HAR NI INTE EN EGEN VILJA ?
STÅR NI INTE FÖR VAD NI GILLAR & VAD INTE?


LIKSOM OM NI GILLAR FÄRGEN BLÅ & NÅGON DISSAR FÄRGEN BLÅ,
BÖRJAR NI SKÄMMAS & ÅNGRA ATT NI NÅGONSIN TYCKT OM FÄRGEN BLÅ?


PFF, ETT RÅD: STÅ FÖR VAD NI TYCKER & ÄR!

Puuh, det var allt.
//MEDOZA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har helt rätt, men ja tycker ändå att man ska få skriva typ: men ja har den frillan =(

Eller något, men ja tycker att inget av de är något att bli sur över. Om någon av mina frysyrer hade vart på dissar listan hade ja tänkt: Jasså? Medoza gillar inte den? men ja gör de :D hehe.. onödig kommentar men men... Ha det bra! :)

2010-01-10 / 21:00:35
Postat av: mellis123

ja jag står för det jag har men jag sa att jag blev ledsen för det är ju inte så värst schysst att lägga ut det endå för jag älskade det håret men liksom jag ståg för det men endåså är det ju inte värst schysst så fall kan ni ju bara hissa och slippa dissa

2010-01-11 / 17:43:15
URL: http://mellisbeckis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda