Hehe, heej :3

Hej, jag är då den nya skrivaren här på bloggen (: Jag kommer för det mesta att skriva om olika stardollmissar ;P På stardoll heter jag carozaz och jag är ledare över sällskapet bloddropparna i Sweden där både deasoline och Medoza är med :') Jag är lite punkig IRL, gillar nitar & sånt. Klär mig i svart typ hela tiden x] Jag bor i Halmstad och har en kissemisse och fiskar som husdjur. Mina intressen är badminton, skriva berättelser, rita, spela gitarr & keyboard, sjunga & stardoll ofc ;) Tillbringar nog min vakna tid mestadels till stardoll xD Aja, det var allt intressant som finns att berätta om mig, om ens det jag nyss berättade var intressant ;P
/ carozaz


Kommentarer
Postat av: Mand_iiz

Whuut.. Du beskrev precis mig förutom punk-stilen och dina husdjur.. Haha. Ska bli kul att ha en ny skrivare här! (Inte för att de andra är dåliga.. xD)

2010-01-11 / 21:04:58
Postat av: Anonym

samma här !

föressten , vad är ofc

2010-01-12 / 14:13:47
Postat av: alfa191

officielt tror jag och kul med en ny skrivare.Jag älskar alla blogg skrivare (inte älska kärlek men ni fattarXD XD XD XD)

2010-01-12 / 15:10:32
Postat av: felicasbabe

ofc betyder of course som är engelska och betyder självklart

2011-06-17 / 15:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda