Grejjs från läsare!

Hejjsan!

Som lovat tänkte jag lägga upp allt ni skicka in ..

Jag är rätt så glömsk, så jag sätter in alla på en gång :D

Tack till alla som skickat in.

 

Ni kan fortfarande skicka in olika saker till oss,

helst genom en kommentar eller mejl.

För bra bild kvalite, max bredd: 508


Som sagt, jag är glömsk xD

Jag vet att flera skickat in tips till mig via chatten eller något...

Skicka om xD

Förlåt, men jag kan inget för att jag är glömsk D:

 



Non-superstar outfit

AV: Halideee_




Hehe, delar med sig av sin humor?
Haha
Beuteful-maddie





Outfit



Makeovers by _josse_97




Makeover by AMAXINGJD




//Medoza

Kommentarer
Postat av: MissEmilieA98

MEN VAFAN, sklle jag gett min makeover länk till medoza istället eller?! jag gav den till ''dedde'' för 2 eller 3 dar sedan och hon sa att hon lägger upp den samma kväll, men det gjorde hon inte? XD så jag kanske ska ge den till medoa itället? o.o ÄSCH JAG BLIR YR

2010-01-24 / 00:08:12
Postat av: beuteful-maddie

hiih min gris :) asså jagbara skicka den för jag fatta inte hur man tog bilder på bara medoll fejjan :)

2010-01-24 / 14:11:51
Postat av: Miranda/Amaxingjd

Yuk, nu när jag såg dem så blev dem fula, förlåt medoza och deasoline om ni tkr dem e fula <:(

2010-01-24 / 21:18:10
Postat av: agloo

"Mand_iis" Stavar med Z: mand_iiz, Bara så att ni vet, kul blogg föresten! ;D

2010-01-30 / 19:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda