Fixa en fin suite - Non-ss

Jag har nu satt mig för att göra en snögg Non-ss suite,
men kommer ta tid tills jag blir klar ...
Temat på suiten jag gör är Söt/Tjej/Bäbis style :)

Men såklart gör jag inte ett inlägg där jag
berättar något så meningslöst som detta ;)


Lite fina non-ss suite tips jag hittat på olika bloggar :
Ni kanske får lite inspiration av de!
HUVUDMÖBELN: SOFFA/OR!
*Jaja, de heter inte så, men jag kallar de soffor xD




  • 2# - Kommer från: Nj0y Stardoll
  • Tipp: Du kan använda andra färger på din säng,
  • färgerna nedan får ett minus av mig!
  • + att med en matta blire finare!


  • men man får ju en bra bild av hur mycket
  • man kan göra med dessa soffor, visst?

//Medoza


Kommentarer
Postat av: Julia

Jäklar vad snyggt!

Är det okej om jag skriver om det i min blogg också? Jag lovar att skriva att jag hittade det på er blogg (länk), och bilder från The Stardoll Juice. =)

Kram!

2010-01-06 / 16:13:44
URL: http://oychiel.blogg.se/
Postat av: Missemineem

Thx <3 snyggaaa!

2010-01-08 / 20:27:25
Postat av: lady.gaga12341

varför kan man inte bara klicka på saken och då får man den i din svit?varför kommer det inte nya tricks varje dag?hur gör man en sån blogg?COOL BLOGG!!!

2011-02-23 / 12:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda