Döda djur är så djurvänligt enligt stardoll :)


Idag loggade jag in & möttes av detta (kolla bild ovan).
Seriöst, läs det understrykna;
''.... riktig djurvän genom att klä dig i det senaste djurvänliga modet ...''
Yeah, right, djurvänliga? Hur är de icke-djurvänliga då ritade med bläck eller hurså?
När var ritade kläder gjorda av djur överhuvudtaget, absurt.
Sedan ...

Stardoll tror deras kläder kan delas in i djurvänliga & inte djurvänliga kläder,
vad sägs om att leka med deras lek & rätta de lite? ...


Djurvän? Djurvän? Läste jag rätt, djurvän?
Vad sägs om att ta en titt på stardolls senaste utgivna plagg (kolla bild nedan).
Även om kläderna stardoll säljer är virutuella kläder så brukar de skriva fuskpäls på de flesta, fast på leopard rocken & ormskinn-tröjan står det inte fuskpäls på?
Jag ser inte det djurvänliga i det?
Jaja, visst vet vi att det är virutella kläder & är såklart inte gjorda av riktiga djur utan ritade,
men stardoll's brev där uppe säger något annat O_O


MEDD TILL ER:
Ja, visst vet jag att Faux Paws betyder fuskpäls,
de står på nästan alla kläder fast inte på de jag nämnt!
Så trög är jag inte heller X_x


//MEDOZA


Kommentarer
Postat av: Pettzgirl

Faux paws betyder fuskpäls (egentligen falska tassar.) Alltså är det djurvänligt.

2010-01-19 / 17:17:24
URL: http://pettzgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

dem säger att det är djurvänligt för att det e fuskpäls! och om det skulle vara riktig så skulle de inte skriva "djurvänligt". man brukar inte göra nytt mode av äkta päls utan i så fall gamla kappor som va gjorda för länge sen.

2010-01-19 / 17:26:38
Postat av: EN DJURVÄN LIPSTICKAN!

DET ÄR FÖRFÄRLIGT JAG HATAR ATT SE MÄNNISKOR I DJURPÄLSER JÄG HATAR TILLOCHMED STARDOLL NÄR DOM GÖR SÅHÄRA!!!!!!FÖRST LURAR DOM FOLÅ PÅ PENGAR GENOM ATT SÄÖGA ATT DERAS SUPERSTAR PAKET ÄR SLUT OCH SEN SÄGER DOM ATT TIGERPÄLSAR ÄR DJURVÄLJIGT JAG BRYR MIG OCH JAG HOPPAS ATT ALLA ANDRA GÖR DET!SNÄLLA SKRIV IN DETTA SOM ETT ÄMNE!!!!!!!!!!SÅ ANDRA FÅR VETA!!!!ATT JAG BRYR MIG

///EN DJURVÄN LIPSTICKAN!

2010-01-19 / 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda