Varning, tråkigt inlägg.

Mitt Gimp har slutat fungera, och då jag öppnar det stannar bara hela datorn och allting -.-
Därav orsaken till att jag inte kan fixa på ... Haha, jag har aldrig en aning om vad jag ska kalla det? Magazine känns för proffsigt, om ni fattar X'D Vi kallar det ... Hahaha, jag är trött.
Nej, men det som vi kallar Stardoll-Zerosv Magazine.
Jaja, så Gimp funkar inte och jag dampar på datorn för det. Slipper inte fixa några bilder alls, snyftsnyft. Blir väl att ominstallera det, men det orkar jag inte just nu. Kanske i morgon? Äh, jag vet att jag ändå inte gör det då. Har fått uppmaningar om att uppdatera Msn i snart ett halvår, och fortfarande har jag inte orkat X'D Vilket gör att jag är utan Msn då jag inte orkar med Ebuddy, som förresten suger ;P

Hur som helst, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge [';
[Om någon ens orkade läsa och förstod vad jag svamlade om?]

// DeaSoline

Kommentarer
Postat av: soso__1997

Hahahha, sorry men jag fatta inget alls bara att du är trött på datorn och får damp på den !

2010-02-26 / 20:32:27
Postat av: Yara FK. (Yara97 på stardoll)

Jag fattade ;P



Din gimp har slutat fungera och du pallar inte ominstallera den. Så det kommer bli dåligt med bilder och en massa tjat om msn och ebuddy :P



Hihi, lycka till <3

2010-02-26 / 20:50:00
URL: http://stardolly.blogg.se/
Postat av: MeLL / Medoza

DEDDE, VI SITTER I SAMMA BÅT!

2010-02-26 / 21:16:32
Postat av: soso__1997

Var åker ni ... yeeey :P

2010-02-26 / 21:50:31
Postat av: MissHeddan98

jaa! visst fattade jag vad det stod ;3

2010-02-27 / 15:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda