Sånt här blir man less på

Efter ett visst antal såna här så kokar man nästan över. Ja, man får ta att inte alla kommentarer kan vara positiva. Men när de börjar bli aggresiva, innehålla svordomar och ger oss dumma smeknamn... då blir de patetiska.

Många av er läsare är hagalna, ni vill bara ha och ha.
Och på senare tid så har det blivit att ni bara vill ha gratis saker.
När jag började på bloggen för mer än 1 år sedan så var den mer neutral, vi skrev lite om vad vi kände för, och det var då roligt att blogga. Nu ställer ni krav, ni vill till 95% bara ha gratis saker.


Kan lika bra påminna er nu om att vi bara driver en blogg, och jobbar inte för stardoll. Vi har inte makten att bestämma vad som ska bli gratis, när det ska komma nytt smink, att starbazaar ska vara tillgängligt för alla.

Och så fort bloggen står still en dag eller två, och vi ägnar vår tid åt annat så blir ni så himla bittra.
Jag menar, det är lov, det har precis varit julafton, det är snö ute... Gå ut och lek!?

Och vi påminner er ofta om att på helgerna så kommer det knappt att finnas några inlägg!
Varför?
Jo, för att det är då som majoriteten av alla som jobbar för stardoll är lediga!
Och om stardoll tar ledigt så gör de inget nytt, och då har inte vi något att skriva om.
Ser ni sambandet?

Visst kan vi lägga upp inlägg om missar... Men är det verkligen intressant?
Känns onödigt att skriva såna ansträngda inlägg bara för att det ska finnas något att läsa.
Dessutom: Vissa tror att vi tjänar pengar på bloggen, vilket vi inte gör! Vi bloggar frivilligt, utan lön!


Detta kanske är mitt mest onödiga inlägg, men det kändes skönt att skriva av sig lite. xD
# RosaSmurf


Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis, gå ut och lek! Jag har inte varit inne på Stardoll sen i typ onsdags, för det är jul! Man ska va med familjen inte framför datorn!! Om ni så gärna vill ha gratisgrejer kan ni väl leta upp dom själva?! Hellre kvalitet före kvantitet..

2010-12-26 / 17:17:10
Postat av: från en ledsen kille :(

man kan inte göra kläder för killar i stardoll längre ;(

2010-12-26 / 17:26:43
Postat av: Mimmi-anna

Hoppas alla förstår det du skrev :)

2010-12-26 / 17:29:59
Postat av: Ellis_

Jag förstår er! Jag hade en blogg förut men jag la ner den eftersom man vill ha ett eget liv!



I ♥ bloggen i alla fall!



Har det bra!

2010-12-26 / 18:23:06
URL: http://minstardoll.blogg.se/
Postat av: Lillelilleskutt

Ushhhh vad tråkigt...kan ni inte se vem det är som skickr sådana taskiga kommentarer? Det gör väll inget om ni inte bloggar på ett tag? Ni har ju oxå fritid! Ni kan ju inte sitta framför datorn och blogga HELA tiden!!!

Och det är ju inte ens ni som gör fusken/gratissakerna, så ni kan ju inte hjälpa att det inte finns nya att skriva om "HELA TIDEN"



Men om jag får säga, så tror jag det är många som skriver sådana kommentater för dom t.ex är besvikna för att dom köpte ett plagg i starbazaaren, och sedan kommer det upp här på bloggen att man kan ladda ner en likadan gratis! Fast jag håller med er,

DET ÄR INTE OKEJ MED SÅDANA KOMMENTARER!!!

(jag besöker bloggen varje dag, och jag fattar om det inte kommer nya inlägg "hela tiden")



NI HAR EN JÄTTE FIN BLOGG:)



/Lillelilleskutt.

2010-12-26 / 18:24:48
Postat av: lipstickan

Varför kan man inte likabra läsa gammla inlägg eller vara uppdaterad på stardoll sj istället för att tjata på att bloggen ska slava runt och skriva på bloggen hela dagen?

2010-12-26 / 18:40:52
Postat av: Bodil_vietnam

seriöst , så sitter jag inte o vänta på er tills ni lägger ut ett inlägg -.- jag håller med er GÅ UT O LEK :) Tycker faktist gratis-saker är tråkigt .. typ massa nyheter och sånt är roligt! sånt som man kan lät missa eller hur man ändå ska säga :s Det finns en sak som jag kräver ,att ni iaf måste fortsätta blogga! oavsätt när eller bara ni slänger någon inlägg om veckan eller så ! :D ♥

2010-12-26 / 18:52:29
Postat av: Misswedish1998 :3

Ett sånt här inlägg behövdes verkligen ;3

2010-12-26 / 19:10:19
Postat av: tess.zorro

Jag tycker själv att det är jobbigt med såna kommentarer och skriver inte så. Men jag tycker visst att ni får leka i snön, träffa vänner/familj och självklart måste ni inte blogga på Julafton :) Det är eran blogg ni gör det när ni vill! Och jag tycker att ni ska göra eran blogg lite mer personligt tex. som egna tävlingar,foton ni har gjort eller outfits som ni gjort, lite gratis saker, tips på klubbar, snygga dockor.. Roliga saker som ni hittar på.. Saker som ni skulle vilja se :) Jag har inga krav.. Eller bara ett, BLOGGA NÄR NI VILL! :) Fast Jag älskar eran blogg ♥

Ha lite fritid också ;) Kram

2010-12-26 / 19:38:56
Postat av: RockaBillyTjej

Asså, stackars er! Bry er inte, det är hemskt att det ska behövas skrivas ett sådant inlägg, som handlar om det är du nu tagit upp. Gör bara det ni känner för, inget annat!

2010-12-26 / 19:40:53
Postat av: Poppis

Jag håller med den som skrev första kommentaren. Det är jul! Och inte bara på julen ska man kunna ha ett eget liv. Man ska inte låta ett spel ta över ens liv. CARPE DIEM! ;)

2010-12-26 / 20:13:26
Postat av: lollipop gurl

jag älskar denna bloggen och jag tycker att det är mycket mer intressantare om det ni skriver om som tex kläder, sminktips och såånt fortsätt med de ni håller på med go bloggen XD

2010-12-26 / 20:14:56
Postat av: Millan_music

Jag håller med er! ♥ Bloggen ska ju inte bara dra till sig besökare för att ni skriver gratis saker! Om man gärna vill ha gratis saker så kan ni ju fixa det själva, Det är inte denna bloggen som kommer på gratis grejjor ju!



Hejdåå ♥

2010-12-26 / 21:37:36
Postat av: Matilda ttyp

Usch , lyssna inte eran blogg är perfekt precis som den är.Alla har ju ett liv utanför datan.

Även dem personerna som skrev kommentarerna.

Så jag säger bara SLUTA KLAGA ! Skaffa ett liv istället.



Hoppas ni inte missuppfattar mig.

2010-12-26 / 22:03:34
Postat av: miper piper

om man inte tycker om vissa inlägg så kan man väll hålla det för sig själv och i så fall så kan man väll skriva det på ett lite snällare sätt!

2010-12-26 / 23:15:38
Postat av: sweeea

jag kollar på denna blogg för att få se vad som har kommit på stardoll och ibland så vet jag ej vad som har kommit ochvad som e gratis, (fast jag e inte någon av dom som tjatar) jag bara kollar och om det inte finns något så bryr jag mej inte :) <3

2010-12-27 / 01:13:24
Postat av: Lollo

vadå "gå ut och lek", fatar du hur dumt det låter?

alla som läser bloggen är inte 9 år, jag är 13 och det där med att det är jul och man ska va med familjen, bullshiit. man kan va med familjen, men inte behöver man väll skippa datan? 1 timme framför datan varje dag är bra, speciellt för ens kreativa sida. att designa, inreda och allt. och jag vet att ni har ett liv att sköta, men det är väll inte en riktig anledning att aldrig sitta framför datan.

och skyll er själv, ni kommer förlora många besökare nu när ni ger ut gratis saker en gång i veckan. och millan_music, hur i helvete tror du att vi ska kunna skaffa gratis saker själva? varför tror du folk besöker bloggen? för att DE INTE KAN HITTA GRATIS SAKER SJÄLV, idiot.

2010-12-27 / 10:43:22
Postat av: Felicia

BESÖK WWW.STARIDOLLI.BLOGGPLATSEN.SE DOM BLOGGAR VARJE DAG !!!!!!!!

2010-12-27 / 10:47:56
Postat av: StArIZxZ

Vad bra att du säger ifrån. Jag tycker att ni

gör ett jättebra jobb med bloggen. Så skit i alla dumma människor här i världen och fortsätt göra det ni gör i er egna takt. ;)

2010-12-27 / 11:20:15
Postat av: MissDiva.se

förstår er värkligen! för jag har också bloggar (skriver i 3st) och det är ju inte så lätt att hitta på nått att skriva om!! jag försöker skriva ett minst varje dag i alla 3 men det blir nästan aldrig så för det är ju inte det lättaste att komma på nått!!!! så jag fattar inte varför folk är så dumma och skriver så konstiga komentarer!!



mvh MissDiva.se

xoxoxo love your blog

2010-12-27 / 12:06:52
URL: http://freaksofstardoll.blogg.se/
Postat av: Punk-tjej-97

Jag <3 Eran blogg!



Jag tkr ni bloggar helt lagom,lixom = inte för lite,inte för mycket.

Helt...perfa xD :3



Oh well,alla de som komenterar alla de där sakerna kan väl göra en egen blogg,och leta upp egna Gratis saker då?SÅ FÅR DOM SE HUR ENKELT DET ÄR I LIVET! :D



-.-'



Blir så J*vla förbannad...Hahah...uhm,Yeah...something like that.!



aja,Eran blogg äger iallafall :)<3



2010-12-27 / 12:20:23
Postat av: Karo

Asså, bara för att man inte bloggar.. Dom (eller den) som skriver har ju inget liv om han/hon bara sitter och väntar på att ni ska skriva.. =.=

2010-12-27 / 13:25:15
URL: http://cherryjelly.blogg.se/
Postat av: karcia118

hjo ajg håller med.. men om jag ska vara ärlig så brukar jag inte fuska fram saker ibland då och då men inte så ofta jag gåt mäst in på er blogg pgv att jag gillar att läsa om andra saker som mode starpoints och allt annat som inte är gratis XD

2010-12-27 / 14:30:19
URL: http://www.stardoll.com/member/karcia118
Postat av: tjejen fick åka till sjuk huset och blev en dator nörd

Ja,det har varit julafton snart är det nyår man ska bara umgås med familjen och ha det kul leka med sina julklappar om man får julklappar och vara nöjd med att det är lov datorer förstör vissas liv och eran dator ska inte förstöra er umgås med familjen och släkten om ni kan så att ni inte blir dator nördar som inte kan slita sig ifrån en dator i ens 10 sekunder det är inte bra för era ögon och er hjärna ni kan få åka till sjuk huset och bli opererade ni kan dö medans ni spelar dator ni kan dö genom att ni blir sjuten men va inte dator nördar och skydda er själva så att era hjärnor och ögon är friska och håll er frisk ni som inte är sjuka Hej då det var det jag ville säga.

2010-12-27 / 15:50:25
Postat av: ucx8776

Håller mä!;P

2010-12-27 / 16:07:13
Postat av: Cuteangel5543

Gud vad folk kan vara sjuka! Man kan ju inte upptadera HELA tiden! Gå ut och lek istället!=)

2010-12-27 / 18:52:41
URL: http://jaaw-jaaw.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag fattar inte hur man kan skriva så, nu när det är jul så hinner man kanske inte skriva,och man måste ju inte skriva direkt varje dag nu när det är jullov?

2010-12-28 / 19:38:32
Postat av: at01mode

Nej ! varför gör läsarna så !!!!!!!! alltså dom andra läsarna ! jag bryr mig inte om det är lite gratisgrejer ! bara gör ert bloggande naturligt !!!!!!!!!!!!! det är så jag gillar att läsa den här bloggen

2010-12-29 / 10:36:35
Postat av: Maja_marsvin

Jag förstår att det inte kan vara roligt att driva en blogg när man får dessa kommentarer. Jag är tacksam när ni lägger upp inlägg om gratis saker, ja, men jag tycker det är roligt med andra inlägg också! Som makeovers, till exempel. Det är faktiskt väldigt roligt att se enligt mig. Så jag tycker att ni ska fortsätta på som förut och åtminstone försöka strunta i dessa fullkomligt onödiga kommenterar (dock förstår jag att det inte kan vara roligt).



Dessutom förstår jag mig inte på er som säger att ni t.ex. är för gamla för att leka i snön. Så vadå, när man passerat 12 eller 13 ska man hux flux bara sitta vid datorn eller shoppa? Det kanske är nyttigt för ens kreativitet att kunna designa och inreda som någon sa, men det är nyttigt för hälsan, kroppen och själen att vara ute i snön. Vad är det som ger den grejen en sådan fruktansvärd "men omg jag är väl fan inte ett dagisbarn heller?!?!?!"? Skulle vara trevligt med ett svar på den frågan, inte sant.

2010-12-29 / 17:46:44
Postat av: Ellisen99

Håller med! Skaffa ett liv liksom! Det finns några billiga på ICA -_-

2010-12-30 / 20:13:02
Postat av: Stardoll.king

OMG Lyssna här varenda lilla människa jag har läst allt ni har skrivit ni skriver i onödan dt säger jag bara för att dt ni skriver ÄR ONÖDIGT alla skriver på en samma J*vla grej ni behöver inte upprepa hela J*vla grejen oki skriv bara så ''Håller med dig lisa_256'' t.ex. och lyssna alla här vadå jag svär jag vet exakt vilka som gnäller och så dt är dem som inte firar Julafton som t.ex. muslimer jag är en muslim och vet ni vad jag gjorde jag var hemma och kolla på julafton filmer i Kanal 5 dem är SHIT BRAAA jag förstår inte vrf ni inte kollar på dem det kom alla slags Harry Potter 1,2,3,4,5,6 jag svär dt är bara att ni inte fattar elr förstår andras traditioner ni ska vara glada för att efter julen vill svenskarna göra nåt bra i jul

2010-12-30 / 21:07:04
Postat av: MarrexDD

Jag gillar bloggen ! Jag tycker det är kul att ni skriver lite allt mögligt ! Jag vill inte bara ha gratis saker till 95% Jag vill veta andra roliga saker om er oxå ;-) !

2010-12-31 / 14:23:29
Postat av: Stardoll.king

OMG Lyssna här varenda lilla människa jag har läst allt ni har skrivit ni skriver i onödan dt säger jag bara för att dt ni skriver ÄR ONÖDIGT alla skriver på en samma J*vla grej ni behöver inte upprepa hela J*vla grejen oki skriv bara så ''Håller med dig lisa_256'' t.ex. och lyssna alla här vadå jag svär jag vet exakt vilka som gnäller och så dt är dem som inte firar Julafton som t.ex. muslimer jag är en muslim och vet ni vad jag gjorde jag var hemma och kolla på julafton filmer i Kanal 5 dem är SHIT BRAAA jag förstår inte vrf ni inte kollar på dem det kom alla slags Harry Potter 1,2,3,4,5,6 jag svär dt är bara att ni inte fattar elr förstår andras traditioner ni ska vara glada för att efter julen vill svenskarna göra nåt bra i jul som t.ex. Mellandags-REA alla invandrare älska rea specielltmuslimer gå ut och shoppa!!

P.S. För dt är nästan bara tjejer som läser den här bloggen så gå ut och SHOPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2011-01-01 / 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda