Förlåt!

Förlåt för min EXTREMA oaktivitet här nu under julveckan men för en gångs skull har jag en annan anledning än att jag inte orkat! Jo, jag har laddat ner Mozilla Firefox och då är det många saker jag inte kan se på stardoll. Ex sceneries och suiter, därför har jag inte kunnat länka vinnaren av jultävlingen osv. Min Print Screen knapp krånglar också, därför kan jag inte skaffa bilder på det jag hittar! Men det kommer snart att fixas och räkna med att bli bombade med inlägg inom några dagar. :)

///carozaz

Kommentarer
Postat av: Mimmi-anna

Bra att det ska komma fler saker! :)

2010-12-15 / 20:08:18
Postat av: pollilolli8

det ser jag fram emotXDXDXD

2010-12-16 / 14:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda