Fjärde december :3

Hellu, klockan är snart kvartöver ett och jag är sugen på clementiner ó.ó

Men det var inte riktigt det jag tänkte meddela er om, utan jag tänkte säga att jag kanske inte är här imorgon och dagen därpå. Menmen, ska fylla på med ett inlägg före jag går och äter mina clementiner xD

 

Iaf. det finns en gratis sak jag inte orkade skriva om idag. Bli inte sura nu, det är trots allt fredag och jag är sliten, ha medlidande! D:

Någon annan skrivare får skriva om gratis hunden :/

 

 

Iaf. månadens planer:

Göra en juldesign

Lägga upp en julfilm som förra året

Avsluta outfit tävlingen

Börja sova tidigt x'D

 

Btw, i kalendern idag får man något gratis, klicka på bilden för att skickas till kalendern.

För er som inte är bosatta i Sverige, klicka här för att se hur ni kan lösa problemet.

//Medoza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda