Vinnaren :D



Och nu, till hur många affischer jag har i mitt rum :o

Jag har faktiskt 29! :O

Och den som gissade närmast, och får HB-mössan är...

Någon KittY o.o
Skriv gärna ditt stardollnamn i kommentarerna så jag ser vad du heter :)
Om jag inte får det senast imorgon väljer jag en annan som var närmast.


Mysteriet är löst! KittY är K.kung.K! Grattis! :)

När du har skrivit ditt stardollnamn Kitty så Skicka en vänförfrågan till mig på stardoll så vi kan diskutera när du ska få den.

Ojdå, glömde skriva. Jag ser IP-adressen (Typ, Ditt datanummer) så jag vet vem som är fejk och inte.

Grattis, och tack alla som deltog! :)

Kommentarer
Postat av: KittY

jag heter miss-alma egentligen, asså min riktiga acc, så skicka gärna dit ! :)

2010-08-12 / 14:39:12
Postat av: anonym

ää heter personen kitty_19 elr för då vet jag vem de e

2010-08-12 / 16:02:04
Postat av: Stardoll - MakeUp

Tänkte gissa men hittade bara 3 fel.

Synd för mej :)

2010-08-12 / 16:10:56
URL: http://stardollmk.blogg.se/
Postat av: Freymy

Jaha ... jag visste inte vems suite man skulle räkna avisherna i .... jaja annars hade jag avrit med osmart att inte skriva vems man skulle räkna..

2010-08-12 / 16:25:31
URL: http://freymy.blogg.se/
Postat av: KittY

Hejsaaan!

Det är jag som är KittY.

Jag heter K.kung.K!

2010-08-12 / 16:29:18
Postat av: NewYork_Lover

Jag gissade på 23, undra ,? fick ni mitt inlägg? [:

2010-08-12 / 20:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda