Stardoll... sluta dryga er! D:

Haha, jag avlider! D:
Varför ansåg Stardoll att det var nödvändigt att flytta "min bazaar"
här ifrån                                                                                 till hit?


De lägger bara ner massa onödig tid på "förbättringar" D:
Något de verkligen borde fixa är sparningen av sin suite.
Just nu kan man ju inte använda sig av t.ex egen designade mattor utan att behöva vara
rädd för att man kanske ska behöva göra om hela rummet igen.

# RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: WildGoldRoses

Aaaaaaaaaaaaah!! nu fattar jag :O preecis det som hände mig!

2010-08-19 / 20:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda