Favoritskor på Stardoll ...

Inspirerades av DiscoSara's ämne om favoritskor på Stardoll, så jag kollade igenom min accessoargarderob och plockade ut mina 16 par favoritskor därifrån!

1) Dessa gillar jag skarpt, även om jag sällan använder dem ...

2) Åh, de här är så otroligt snygga. Älskar nät- och rosettgrejerna!

3) Regnbågsfärgat, åh. Så fina, men svåra att matcha med outfits.

4) Såå söta! Som ni kanske har förstått så är jag en sucker för rosetter.

5) Genast de här dök upp köpte jag dem, och de har använts flitigt sedan dess.

6) Waii, de här är förbannat snygga. Ett par liknande skor tänker jag köpa till mig IRL för hösten ...

7) Och de här är jag förälskad i. Tror inte jag har använt dem en enda gång, faktiskt, men jag älskar dem för det.

8) Av någon anledning har jag börjat gilla "kraftigare" skor, och de här är ju sjukt fina.

9) Rosetter igen! De här skorna var ett måste-ha när de dykte upp, och dem har jag använt ... farligt ofta.

10) Ett köp för att bli av med P&E en dag, köpte bara första bästa något så när snygga föremål som dykte upp. Vilket blev de här, och det är jag mer än nöjd över.

11) De här suktade jag efter i över ett år innan de kom till Archive. Bara älskar dem!

12) Enkla, men lika fina för det.

13) Hur länge ville jag inte ha de här innan jag köpte dem? Dog när de kom för ynka 3 stardollars i Starbazaar ... Länge sedan jag använde dem, måste seriöst göra en outfit med dem snart.

14) Så fruktansvärt fina! Älskar dem, och att de är så lättanvända.

15) Perfekta för att muntra upp en annars lite tråkig outfit, och att de är riktigt snygga gör ju inte saken värre.

16) Ja, jag avskyr gult, men för varje regel finns det undantag, och dessa skor är ett sådant.

 

Har ni några favoritskor på Stardoll? {:


// DeaSoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda