DATORN DOG!

MIN KÄRA DATOR...... DOG!
Och utan någon dator kan jag inte uppdatera bloggen!
Saknar den redan D; Hoppas man kan laga den, annars får man köpa en ny, men vi var som en familj *snyft, snyft* :'(

Men det var mitt fel.

Sitter på syrrans 3klassiga dator btw TwT
Utdelningen blir ännu en gång försenad, headern till Mandi blir inte klar, inte heller dedn andra headern.
Och snart börjar skolan, där behöver man ju en dator såklart T..T
DEN FUNKAR NU! ♥

Förlåt för att jag inte gjort saker i tid.


// MEDOZA


Kommentarer
Postat av: shataw

äntligen ett nytt inläg

2010-08-15 / 22:08:11
Postat av: Anonym

men då måste du göra dde i tid vi ahr alltid förlåtit dig men du måste skälla dig sjäv denna gången!

2010-08-15 / 23:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda