Vinnaren i min stylingtävling [den gamla]

Minns ni den riktigt, riktigt, riktigt gamla stylingtävlingen? Som jag höll under hösten?

Jag fick aldrig in Mells och RosaSmurfs bidrag till finalen, så ... då har vi väl en självklar vinnare {;


Grattis, _Alexandra_123_!
Du ska få dina gåvor, skriv bara vad du vill ha [för 12 stardollars (du får för 2 extra eftersom det tagit så länge, förlåt igen och igen)] i min gästbok!
Om jag orkar ominstallera GIMP så får du din intervju i nästa Stardoll-Zerosv Magazine, annars får du den på bloggen. Meddelar dig om den saken senare [:

// DeaSoline


Kommentarer
Postat av: lillajag_96

Grattis, grattis, grattis till sockersöta Alexandra! :D ♥

2010-04-12 / 18:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda