VÄÄÄLJ ETT KONTO!



Det kan hända att jag tappat bort lösenordet på någon av
dessa konton då jag formaterade om datan & alla lösenord försvann.
Så det kanske finns några nedan ni inte kan få om jag inte får tag på lösenordet.

  • Mejla om vi missat någon/något!
  • Alla kan inte få ett konto, vi har över 600+ läsare & ca 30 konto att ge ut!
  • Nedan ser du vilka konto du kan välja!
  • Förlåt för att det dröjde så länge, jag är en latmask helt enkelt :/
  • En regel finns det: Bara ett konto per person!

----> För att få ett konto måste du fylla i detta:
» Ditt stardollnamn:
» Vilken vill ha mest?:
» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:
» Varför?: (du måste inte skriva detta)




- 4 rum

- Massa kläder, hotbuys




- Snygg suite, massa möbler




- Smink, massa smycken, Snygg



- Nystartade, några har kläder






DE SOM DONERAT:











//Medoza

Kommentarer
Postat av: MissEmilieA98

» Ditt stardoll: MissEmilieA98

» Vilken vill ha mest?: dead_by_july

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha: golden.power, miss_caka, miss.ayumidoll, deea95

» Varför?: Känner behov av ett nytt konto, vill glömma bort allt på det gammla, ny start. Ska liksom... börja om på nytt... eheheheh. Det kan också va kul med ett extra konto?

2010-04-21 / 18:47:22
Postat av: lipstickan

asså jag vikll gärna va med men jag fattar inte riktigt :)Men det klass 12345 osså vidare men jag svarar....

villken stardoll: lipstickan

Vilken vill ha mest?: Av klasserna är det nog klass 1

Vilka 4 andra skulle du vilja ha: typ klass 3

Varför?: Jag tycker att den passar mig :)'



Säg till om jag har missförstått?

MVH:lipstickan

2010-04-21 / 18:49:20
Postat av: Anonym

Ditt stardoll: vad menar du?

Vilken vill ha mest?: miss_caka

Vilka 4 andra skulle du vilja ha:deaa95,Miss.AyumiDoll ,golden.power.Carecia

Varför?: (du måste inte skriva detta)



2010-04-21 / 18:54:04
Postat av: jag kommenterade förut (:

Ditt stardoll: nizze10

Vilken vill ha mest?: miss_caka

Vilka 4 andra skulle du vilja ha:deaa95,Miss.AyumiDoll ,golden.power.Carecia

Varför?: (du måste inte skriva detta)



samma som skrev



Ditt stardoll: vad menar du?

Vilken vill ha mest?: miss_caka

Vilka 4 andra skulle du vilja ha:deaa95,Miss.AyumiDoll ,golden.power.Carecia

Varför?: (du måste inte skriva detta)



2010-04-21 / 18:58:20
Postat av: liisos SYSTER!!!(liiso skriver!)

» Ditt stardoll:liiso,fast aa,du kommer fatta i varför-grejen:)

» Vilken vill ha mest?:Miss_Caka

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:Dead_By_July , Deaa95,Miss.AyumiDoll,Bratz_145

» Varför?: (Du måste inte skriva detta):För att (det är Liiso som pratar:)Jag "råkade" ge bort min systers stardollgubbe till en annan och nu är hon SUR på mej, och hon KRÄVER att jag ska fixa henne miss_caka,hoppas ni kan hjälpa mej,fför det är inte kul att ha en SUR syster!



2010-04-21 / 19:00:32
Postat av: jag har skickat 2 gånger förur

» Ditt stardoll: nizze10

» Vilken vill ha mest?:Miss_caka

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha: gold.power,Deaa95,Miss.AyumiDoll ,

Bratz_145

» Varför?: (du måste inte skriva detta)



sorry, nu har ja spammat :$

2010-04-21 / 19:05:03
Postat av: Juliaannalovisa

Hej, vad roligt. Jag skulle vilja ha dead_by_july.



Tack på förhand



alltså om jag skulle få det.



Ha en bra dag.

2010-04-21 / 19:08:11
URL: http://juliaannalovisalarsson.blogg.se/
Postat av: minimiaaa at stardoll

jag skulle mest vilja ha Miss.AyumiDoll

dom andra fyra är:

2.ded_by_july

3.zanna-iz

4.Missayo

5.miss_caka



Jag skulle vilja ha en stardoll för att jag har aldrig varit superstar och därför inte fått fler rum. Också för att jag tycker att det är lättare att ha en stardoll där det redan finns saker än att göra ett helt nytt. Jag vill helst ha Miss.AyumiDoll för att hon var väldigt fin och hade mycket saker. Jag skulle vara väldigt tacksam om jag fick ett konto, och helst Miss.AyumiDoll

// minimiaaa

2010-04-21 / 19:17:12
Postat av: AS100

hej hej jag är så ledsen men jag behöver min docka ...så tuvär så har jag bytt lösen.

Ps:Jag hatar den här bloggen! Asså ärligt talat...

2010-04-21 / 19:21:03
Postat av: Alina2205

Hej ;D



» Ditt stardoll: Alina2205 ;D



» Vilken vill ha mest?: Miss_caka



» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:

Miss.ayumidoll

Dead_by_july

JullanSweet och

Golden.Power



» Varför?: För jag är en trogen läsare och skulle väldigt gärna ha ett andra konto om mitt ordinella blir hackad eller liknande, och



Bästa bloggen ;D <3

2010-04-21 / 19:21:26
Postat av: molis_97

stardoll namn: molis_97



den jag vill ha mest: Dead_by_july



4 andra jag vill ha: Zanna-iZ

Golden.Power

Mylifeasduck

Miss_caka



varför: jag skulle vilja ha någon stardoll som man inte behöver börja om från början på :D

2010-04-21 / 19:25:44
URL: http://moascupcakes.blogg.se/
Postat av: katten.

jag heter katten.



jag vill hälst ha kinyobiko



dom andra 4 jag vill ha är kitty_jubring och cacaduva och amorali och mand_iiz

2010-04-21 / 19:37:28
Postat av: paulinafrida

paulinafrida



Miss-citten

2010-04-21 / 19:41:05
Postat av: paulinafrida

Nej förlåt skrev fel menar mellis123

2010-04-21 / 19:42:08
Postat av: strandlove

» Ditt stardollnamn:strandlove

» Vilken vill ha mest?:deasoline

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:spelar ingen roll huvudsaken är att jag får en:P

» Varför?: (du måste inte skriva detta)

För att jag vill ge min nyvarande till min syrra

som inte har nån

2010-04-21 / 19:46:28
Postat av: Anna

namn:aaa-llll

första val : Zanna IZ

annars vet inte jag någon ur klass tre

varför jag vill ha den är att mitt konto är inte så bar än och jag ÄLSKADE Zanna IZ kläder möbler och allt snälla kan jag få den jag har väntat såå länge på att det ska komma upp i bloggen snälla snälla

2010-04-21 / 19:47:53
Postat av: Lina

linan4



jag skulle helst vilja ha carecia



annars skulle jag vilja ha miss_caka,jullansweet,Golden.Power! =) men kostar det här något kontakta mig på stradoll för jag skulle gära vilja ha nån!!! <333



varför: jag skulle vilja ha en lite finare med smyken å så för det kan man ju inte få om man bara gör en! jag skulle vara inne på den riktigt mycket!!!!!! <33 skulle bli jätte glad om jag fick den jag önskade...

2010-04-21 / 19:50:09
Postat av: lillwingshan

» Ditt stardollnamn:lillwingshan

» Vilken vill ha mest?:Miss_caka

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:Miss.AyumiDoll, Carecia,Msiann och Dead_by_july

2010-04-21 / 19:51:57
Postat av: TOKiOLOLLiPOP

» Ditt stardollnamn:Tokiolollipop

» Vilken vill ha mest?:Miss.AyumiDoll

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:vill inte ha nån annan!D: om man måste ta så tar jag miss_caka och dead_by_july :)

» Varför?:För jag tycker namnet är så fiint plus att jag älskar babydolls&Ayumi Hamasaki! Och suiten är skit fin tycker jag :D

Snälla ge mig den?:D



2010-04-21 / 19:55:40
URL: http://justnalles.blogg.se/
Postat av: jpn97

» Ditt stardollnamn: Jpn97

» Vilken vill ha mest?: Dead_by_July

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:

-Remier

-.Fashion-Girl

-Miss_caka

» Varför?: För att jag alltid velat ha en till medoll. Inte någon fejk utan någon som jag kan vara verkligen mig själv i. Jag känner mig lite borta i min egna medoll. Behövde få tillbaks mig själv lite grann.

Och jag kommer vara minst lika inloggad på den medollen som jag e på min vanliga..

Vore väldigt kul iallafall =)



Kram

/Jpn97

2010-04-21 / 19:56:12
Postat av: Linan4

stardoll namn!: Linan4



vill ha mest!: carecia



4 andra: jullansweet,Golden.Power,Dead_by_july,Susan.teri



varför: hmm ja jag tycker det är kul att fixa å dona med suiten å makeupen å så! å så kan det vara roligt att inte bara vara på sin egna gubbe hela tiden utan variera lite jag kommer vara inne jätte mycket om jag får en, kram:Linan4 <33

2010-04-21 / 20:01:38
URL: http://linanhs.blogg.se/
Postat av: Majskolven

stardollnamn: MissHeddan98



den jag helst vill ha: miss_caka



4 andra jag vill ha: •.Fashion-Girl..

•Miss.AyumiDoll

•Mylifeasduck

•Missayo

2010-04-21 / 20:04:01
Postat av: fjortiz_sweet

» Ditt stardollnamn:Fjortiz_sweet

» Vilken vill ha mest?: dea_by_july

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha: spelar ingen roll

» Varför?: (du måste inte skriva detta)

Jag vill bara ha en <33

2010-04-21 / 20:36:01
Postat av: shataw

HEJ

•Missisnickol



•Miss_caka



•Deaa95

•Bratz_145

•Miss.AyumiDoll

•Dorran2

Jag vill ha den för att det är min stil och den är väldigt sött men det finns säkert 100 stykna somm vill ha den jag vill ha men helst den byee

Postat av: Lucy/Losa97

» Ditt stardollnamn: Losa97

» Vilken vill ha mest?: Golden.Power

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha: Miss.Ayumidoll , Dead_By_July , Miss_caka , ImSuperPerfect

2010-04-21 / 20:52:50
URL: http://losis.blogg.se/
Postat av: Midzan97

» Ditt stardollnamn: Midzan97

» Vilken vill ha mest?:

Miss_caka

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:

Miss.ayomidoll

carecia

Missayo

deaa95

» Varför?: för att alla dom var jätte fina och något som man kan jobba på =)

2010-04-21 / 21:06:09
URL: http://sdswe.blogg.se/
Postat av: Anonym

» Ditt stardollnamn:iivvee

» Vilken vill ha mest?:Miss.AyumiDoll

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:Miss_cake ,Dead_by_july , Zanna-iZ, Deaa95

» Varför?: För att jag har altid velat ha en söt medoll med fyra rum och de passade till denna medoll.

Jag skulle bli jätte glad !!

det skulle vara som en dröm gick i uppfyllan:)



snälla/iivvee

:):)

2010-04-21 / 21:21:19
Postat av: Yuzuki

» Ditt stardollnamn: Mitsy1111

» Vilken vill ha mest?: Remier

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha: Miss_caka, kommer faktiskt inte på fler. x)

» Varför?: Jag skänkte en själv och ja... Det är kul att bygga om andras verk.

2010-04-21 / 21:32:57
URL: http://daewen.blogg.se/
Postat av: strandlove

Eller jag vill inte ha nån

2010-04-21 / 21:33:47
Postat av: Alina2205

Hej Alina här igen, jag har ångrat mej, om det går ?



» Ditt stardoll: Alina2205 ;D



» Vilken vill ha mest?: Miss.ayumidoll



» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:

Dead_by_july

JullanSweet och

Golden.Power

Miss_caka



» Varför?: För jag är en trogen läsare och skulle väldigt gärna ha ett andra konto om mitt ordinella blir hackad eller liknande, och jag tycker inte det är så kul att starta en ny, så därför vore det kul med en startad, som redan har kommit en bit ;D



Bästa bloggen ;D <3

2010-04-22 / 07:26:33
Postat av: harblivithackad

» Ditt stardollnamn:har ingen,har typ blivit hackad!

» Vilken vill ha mest?:Missayo

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:Miss_Caka,Remier,Mylifeasduck,,Deaa95

» Varför?: (du måste inte skriva detta)

.:För att mitt stardoll-konto har blivit hackat, så jag skulle gärna vilja ha ett nytt!:)För jag hade en del saker på det gamla, och det jag vill liksom orkar inte börja om, snälla så om detta skulle vara möjligt att jag får ett nytt, istället för "det försvunna" så hade jag blivit er EVIGT TACKSAMMA!



///ToySrah!Smekiisssnamno;)

2010-04-22 / 10:03:58
Postat av: MandaPanda (purenrglove på stardoll)

» Ditt stardollnamn:Purenrglove

» Vilken vill ha mest?:Dead_By_July

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:Miss_caca,Allan.,Miss-citten och Zannaiz

» Varför?: (du måste inte skriva detta)

2010-04-22 / 10:14:43
Postat av: Kaimok

» Ditt stardollnamn: Kaimok

» Vilken vill ha mest?: Miss_caka

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha: Miss.AyumiDoll, Missayo, Allan. & Golden.Power

2010-04-22 / 13:06:21
Postat av: dogzevelina

Namn dogzevelina

Jag vill helst ha: Miss_caka

De fyra andra: (i ordning)

Miss.AyumiDoll

Deaa95

Zanna-iZ

Dead_by_july

Varför: Jag ska je det till min syster i födelsedags present (fyller år 28 maj) hon är inte så bra på att få igång ett konto så ifall hon får ett redan igång startat så går det nog mycket bättre!

2010-04-22 / 14:32:29
Postat av: Anonym

Ditt stardoll:Tiomina

» Vilken vill ha mest?:

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:Miss.AyumiDoll, Missayo, Allan. & Golden.Power

» Varför?: (du måste inte skriva detta)

2010-04-22 / 14:49:21
Postat av: fiia-

Ditt stardollnamn: Fiia-

Vilken vill ha mest?: Miss.AyumiDoll eller Miss_caka (spelar ingen roll vilken jag får om jag för en :) )

Vilka 4 andra skulle du vilja ha: vill inte ha andra :P

Varför?: för att jag är ny här och jag vill jättegärna ha en för jag gillar inte den jag har och snälla,min dröm skulle gå i uppfyllelse om jag fick :)

2010-04-22 / 15:38:21
Postat av: harblivithackad

sååå!!!skrev fel e-post, jaa ni ser ju det skulle vara ett _understreck , istället för-bindestreck , på min e-post:) Jaa, alltså om utifallatt ni vill/skulle vilja kontakta lilla srah



///Srah,smeknamnkiiiissssoo:P

2010-04-22 / 15:58:59
Postat av: Boo

Heter : Sverigehej

Vill helst ha : miss_caka

4 andra :

Miss.AyumiDoll

Mylifeasduck

Golden.Power

Carecia

Varför : Det är kul att ha flera konton , och just den här personen var väldigt snygg och sådant.

2010-04-22 / 16:03:51
URL: http://dayswithboo.blogg.se/
Postat av: lollo/lillysweet_lol

Miss_caka eller Golden.Power eller Dead_by_july jag vill nästan ha alla utan dom på katogori 5

2010-04-22 / 16:11:36
URL: http://panfulollo.blogg.se/
Postat av: lollo/lillysweet_lol

glömde skriva varför jag ville ha nån.



jag vill gärna ha dom för jag gillar att ha dockor med olika saker. mitt konto funkar inte som det ska så jag vill ha ett som funkar bättre.



glömde skriva namnet lillysweet_lol

2010-04-22 / 16:14:59
URL: http://panfulollo.blogg.se/
Postat av: saliormoonfan99

» Ditt stardollnamn:saliormoonfan99

» Vilken vill ha mest?:Missayo

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:bratz_145,deaa95,dead_by_july,golden.power och miss_caka

» Varför?: (du måste inte skriva detta)

För att ibland har jag trååk på mitt ena konto så jag vill ha tillgång till en annan^^

2010-04-22 / 16:24:14
Postat av: MissEmineem

Ni har missat min stardoll StardollStar..

2010-04-22 / 16:40:00
Postat av: Tess_97

Mitt Starollnamn: Tess_97

Den jag helst vill ha: deaa95

Vilka fyra andra vill du ha: Miss.AyumiDoll, Dorran3, Miss_caka, dead_by:july.

Varför ?? För att jag tycker att deaa95 var väldigt söt och skulle gärna vilja ta hand om den..Vill gärna ha 2 roliga konton, alla mina andra konton har bara 1 rum, jkag älskar att ha flera rum att inreda ! ♥

2010-04-22 / 17:09:02
URL: http://happyTess.bogg.se
Postat av: Madina-1234



Hejsan! <3



Stardollnamn: Madina-1234



Jag vill ha : Deasoline



1 Deasoline



2 mand_izz



3 Kitty_juntbring



4 Blatte_17



Jag vill ha en stardoll gubbe som är fin och rik.



Har aldrig varit superstar, jag vill vara det och få superstars kläder.



Jag älskar stardoll 4- ever <3

2010-04-22 / 19:07:28
Postat av: narin

mitt namn narinstarsnyg



jag vill ha mellis123



allan as100 liiso gruvsju



För att mitt stardoll-konto har blivit hackat, så jag skulle gärna vilja ha ett nytt!:)För jag hade en del saker på det gamla, och det jag vill liksom orkar inte börja om, snälla så om detta skulle vara möjligt att jag får ett nytt, istället för "det försvunna" så hade jag blivit er EVIGT TACKSAMMA!



2010-04-22 / 20:07:53
Postat av: Anonym

» Ditt stardollnamn:anngirl

» Vilken vill ha mest?:Miss.AyumiDoll

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:alla andra med fyra rum

»Varför?: Det skulle bli jätte kul att få en medoll med fyra rum ja då kan allt vill ha få plars. Jag har bara

186 starpoints och jag kan inte få up den. Men denna medoll har typ 400 starpoints och de skulle vara så kul att få en medoll med 400 starpoints. Asså när jag såg detta blev jag JÄTTE GLAD för nu kunde jag få en otrolig fin medoll och 4 RUM. För förökte jag dela in ett rum men de gick inte så bra , jag tänkte ha ett psovrum, vardagsrum och ett kök. NU kan jag gör deta, denna medoll hade också otroligt fina kläder, jag gillade den lilla kläningen som var jätte fin.



JAG VILL DETTA JÄTTE MYCKET !

snälla kan jag få Miss.AyumiDoll

det skulle bi såå coolt /ann

2010-04-22 / 21:41:31
Postat av: Natalie-nelly

dead_by_july

Alla 4 jag vill ha!! <3<3<3<3<3<3

Carecia



Miss_caka Vill Jag Ha Meest För Att Jag Älskar Rosa HårOchHennes

Suite ÄrrrVacker Grrr. . . .



Jag VIll GärnaOxåå Ha Miss.AyumiDoll!! Den är Vacker Och Coool!!



Mitt Namn äärrr natalie-nelly



Varför jag vill ha Dem? Jo jag vill ha dem för att jag vill prova på hur det känns med andra meddolar och själv har jag tröttnat på min egen Medoll .. . . . Jag Vill Oxå Se Hur Andra HarDettPå-starDoll!! <3<3 Nu ska jag gå Och Titta på JimsVärld På Comdeyy Central Herråå. . . . Kraamm

Postat av: Therese

Hej



» Ditt stardoll: MissLucyStar98



» Vilken vill ha mest?: Dead_by_july



» Varför?: För om jag skulle bli hackad eller nåt liknande så kan jag ha en andra medoll och så är det också roligt att ha 2 medollar



super bra blogg <3

2010-04-23 / 08:39:45
Postat av: harblivithackad(srah ä'r mitt smeknamn!)

Det hära skrev jag,förut,som kommentar : » Ditt stardollnamn:har ingen,har typ blivit hackad!

» Vilken vill ha mest?:Missayo

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:Miss_Caka,Remier,Mylifeasduck,,Deaa95

» Varför?: (du måste inte skriva detta)

.:För att mitt stardoll-konto har blivit hackat, så jag skulle gärna vilja ha ett nytt!:)För jag hade en del saker på det gamla, och det jag vill liksom orkar inte börja om, snälla så om detta skulle vara möjligt att jag får ett nytt, istället för "det försvunna" så hade jag blivit er EVIGT TACKSAMMA!



///ToySrah!Smekiisssnamno;)



och sedan skrev "narin" detta"!!!!!!!!!!!!:"mitt namn narinstarsnyg



jag vill ha mellis123



allan as100 liiso gruvsju



För att mitt stardoll-konto har blivit hackat, så jag skulle gärna vilja ha ett nytt!:)För jag hade en del saker på det gamla, och det jag vill liksom orkar inte börja om, snälla så om detta skulle vara möjligt att jag får ett nytt, istället för "det försvunna" så hade jag blivit er EVIGT TACKSAMMA!"



SER NI INTE HAN/HON KOPIERADE RAKT AV!!! JAG BLIR FAKTISKT LEDSEN,MMEDOZA ELLER VEM DU E:(



2010-04-23 / 09:37:10
Postat av: Amme99

Hej!

1. Amme99 :)



2. Missayo



3. Helst Miss.AyumiDoll, Men annars är jag så ''generös'' så det går bra med nån som ingen sagt än :)



4. Ja, jag (Amme99) Har just nu 3845 starpoints och är superstar och blir det kanske en/två gånger i månaden. Så det skulle vara roligt att ha en ny stardoll, för nu har jag massa smink, kläder, ''fina'' rum m.m. Så den skulle få många vänner, snygga kläder, bli superstar och allt sånt som man kan önska ;D



Jag var nästan sist så man kan ju alltid hoppas ;D

2010-04-23 / 15:12:14
Postat av: Anonym

» Ditt stardollnamn:FranceFrankrike



» Vilken vill ha mest?: miss_caka



» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:Miss.AyumiDoll ,deaa95,Remier,Carecia



» Varför?: För att jag har nästan tröttnat lite på FranceFrankrike (NÄSTAN!!) och skulle vilja starta en ny (eller ha ett extra konto, det är väl inget fel med dey (: ) och det e lite trist att starta en HELT NY gubbe.. men aa, vem vill inte ha ett extra konto? xD

2010-04-23 / 16:34:19
URL: http://mysimsthreelife.blogg.se/stardoll
Postat av: Anonym

» Ditt stardollnamn:missdesign8

» Vilken vill ha mest?:Remier



» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:alla andra med 4 rum

» Varför?: JAG VILL HA EN MEDOLL MED FYRA RUM

så jag kan göra massa olika rum ...

det skulle vara som en dröm om jag fick den



SNÄLLA DU

PUSS MISSDESIGN8

2010-04-23 / 17:39:59
Postat av: johanna

hej vem fick miss caka för jag råkade sckika ett mejl och inte en komentar

2010-04-23 / 19:17:30
URL: http://stardoll-zerosv.bloog.se
Postat av: Alice

» Ditt stardollnamn:peaselovealice

» Vilken vill ha mest?:Miss_caka

» Vilka 4 andra skulle du vilja ha:Miss.AyumiDoll ,Dead_by_july,

Deaa95 ochMissayo

» Varför?: För att jag har blivit av med min andra docka :(:(:( Den blev stulen...Så jag är jätte ledsen och det skulle verkligen vara bra om jag fick en att fortsätta med. För jag är verkligen inte sugen på att starta en ny elr fortsätta med den jag har nu.

Min docka som blev stulen heter AS100 så om hon har skrivit här på bloggen elr så så är det inte jag!

Jag är jätte ledsen så om ni kunde hjälpa mig vore det så bra!/Kramisar Alice :(

2010-04-24 / 11:32:35
Postat av: julia

1: Jag skulle vilja ha dead_by_july



de andra fyra: julllansweet, miss_caka, carecia eller Dorran2



Varför: För att jag vill börja om på nytt.

Postat av: colamalin

jag skulle vilja ha nån från antingen klass 1 eller 2 ´för att alla är lika fina och skulle vara fint med ett extra konto! jag vill verkligen ha en!!!

2012-04-05 / 17:18:24
Postat av: colamalin

1.colamalin

2.etersom jag måste skriva vilken som helst skulle jag vilja ha miss_caka.

3.Miss.AyumiDoll,Zanna-iZ,JullanSweet

4.Jag vill väldigt gärna ha ett konto extra fölr det första kan jag typ starta om på nytt(vilket vad jag vill göra men ändå ha starpoint...

för det andra kan något hända med detta konto som jag har nu bara KAN men att ha ett extra konto vore skönt.

,

2012-04-05 / 17:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda