Stör mig..



Jag har redan börjat störa mig lite på återvinningstunnan... Inte
bara över att vi icke-ss inte får återvinna (kvittar om jag tjänar sd eller inte, vill slänga onödigt skit!)
Tunnan är ju i vägen! -.-"

Om man har många sidor med skor och accessoarer så försvårar nu tunnan det för en att klicka på pilen (går fortfarande att klicka, men svårare).


Nu är jag hungrig.. o_O




# RosaSmurf
Jag har redan börjat störa mig lite på återvinningstunnan... Inte bara över att vi icke-ss inte får återvinna (kvittar om jag tjänar sd eller inte, vill slänga onödigt skit!)
Tunnan är ju i vägen! -.-"

Om man har många sidor med skor och accesoarer så försvårar nu tunnan det för en att klicka på pilen (går fortfarande att klicka, men svårare).



# RosaSmurJag har redan börjat störa mig lite på återvinningstunnan... Inte bara över att vi icke-ss inte får återvinna (kvittar om jag tjänar sd eller inte, vill slänga onödigt skit!)
Tunnan är ju i vägen! -.-"

Om man har många sidor med skor och accesoarer så försvårar nu tunnan det för en att klicka på pilen (går fortfarande att klicka, men svårare).



# RosaSmur

Kommentarer
Postat av: Ada

Ja eller hur! Jag råkade slänga vissa saker jag fattade inte att man bara fick pengar för det en gång så ja la i värsta sängen!

2010-04-16 / 10:49:24
URL: http://missada.blogg.se/
Postat av: meelodi98

det har kommit ett nytt scereny !

2010-04-16 / 16:11:55
Postat av: duvetstar

men gud va jobbigt!

2010-04-16 / 17:06:36
URL: http://duvetstardoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda