Guide till shopping på Stardoll

Hej! Nu när rean har dragit igång tänkte jag lägga ut en liten guide till er shoppingsugna medlemmar.
Här presenterar jag de fyra sätten att köpa kläder på. Jag har även skrivit + för det som är bra, och - för det som är mindre bra. Jag har bara tagit med det absolut grundläggande.

Läs, du kanske lär dig något nytt.


Ett tips;
Köp bara det du verkligen vill ha på rean, om några dagar hamnar allt i Starbazaar, då kan du fynda för 2 sd styck.

// EmoBella

 

 

PS; Glöm inte rean i Suite-shopen! Bara en enda sak(3 sd).


Kommentarer
Postat av: Devina_me

Jag blir galen! Varför har inte jag den sök funtionen där man kan välja summa?

2010-04-24 / 14:43:02
Postat av: anonym

vrf kan ni inte vissa bilder på er?? Ja vill se

2010-05-01 / 21:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda