Slumpade vinnaren: _Alexandra_123_


Medlem sedan: 2006-10-27



[Klicka till vart ni vill komma]



INTERVJU MED _ALEXANDRA_123_ :

Är detta din första konto på stardoll.com?
- Ja men jag har andra än det här också men det här är mitt första

Hur kom det sig att du blev medlem på stardoll.com?
- Det gick faktist ill på det viset att jag hade läst om stardoll och
berättat till mina kompisar (jätte länge sen).
Sen efter typ ett år fick jag ett me´ddelande av stardoll att jag skulle bekrefta
_Alexandra_123_, så nån hade gjort ett konto med min e-post till mig (jag tror jag vet vem).
Så därför har jag ett fult namn men jag är glad att hon gjorde det :D.

Vad är ditt stjärntecke?
- Skorpion

Vad tycker du är bäst med stardoll.com?
- Att man får fixa kläder och suit, men mest att prata med vänner.

Vad tycker du är sämst med stardoll.com?
- Tjaa, kanske att man måste vara superstar för att få det finaste.

Vad tycker du stardoll.com borde göra bättre?
- Jag kommer inte på nåt just nu.

Vad tycker du om att man måste köpa sig till superstar, är det rätt eller fel?
- Fel!  Själv har jag aldrig varit det och jag
kommer aldrig bli det men jag gillar ändå att inte vara det.

Nu kommer några snabbisar:

Favorit bok?
- I taket lyser stjärnorna

Favorit mat?
- Mommos köttbullar

Favorit färg?
- Korall

Favorit film?
- Pass

Sista orden till läsarna:
- Det här är en super grej och är jätteglad att
'jag fick vara med.
Besök gjärna mig och lämna röster och kommentarer. kramar alexandra



//Medoza

Kommentarer
Postat av: Amira

Jag tycker att stardoll borde fixa allt lite mer , tex alla slarv fel dom gör och kanske förbettra saker och ting tex designen på hela stardoll-sidan , jag vet inte om ni håller med mig , men jag tycker det är ganska gammalt "/ och ganka tråkit man blir ganska yr av att titta på alla detaljer på sidan tack för ni lyssnade :D

2009-09-07 / 19:23:47
Postat av: Amira

PÅ Starplaza på nyheter kostade en riddar grej som var grön och gul och brun 5 kronor sen så gick jag till köket för vatten ,när jag kom tillbax kostade den 1 krona konstit va ?????? ett slarv fel IGEN!!!!

2009-09-07 / 19:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda