PROTEST MOT 1 STARDOLLAR / DAG!!!

Okej, jag är förbannad. :@
Tänk efter, nu kan non-ss medlemmar inte köpa saker som kostar mer än 5 stardollars längre!
Stardoll bara blir sämre och sämre.
Vilka är med och protesterar?!

I ett inlägg längre ner ser ni länk till ett brev ni kan skicka till Stardoll Admin och 3 protest-klubbar, men det finns mer ni kan göra!

  • Köp inte SS. Ni fattar säkert alla varför!
  • Sätt en tår under ögat på din medoll [som jag har gjort]. Vi sörjer över att de har tagit bort det.
Det där med tåren tkr jag är speciellt smart, såg det i en kommentar på Stardoll Insiders.

// DeaSoline

Kommentarer
Postat av: Helensy

Först blir alla saker svindyra sen tar dom bort 1 sd per dag. Dom tror att folk kommer att köpa mer stardollars pga detta. Nu börjar jag bli trött på att köpa sd,

det går knappt att köpa 3 plagg innan dina stardollars blir slut!! :(

2009-10-25 / 09:56:35
Postat av: MeLL

Dedde, den första med play & earn kan du ju stryka xP

Jag tror inte heller att de håller koll på sånt som om vi spelar eller ej.

Jag tänker iaf. inte sluta upp med det första :''P

2009-10-25 / 13:04:42
Postat av: Frida

Jaaa självklart ska jag vara med och protestera !!!! är så jä*vla förbannad , !!! jag tänkte köpa en klänning som är jätte fin (jag är ju inte superstar så jag blev ju glad att det kom en fin klänning till oss också , eftersom det typ inte finns så många fina kläder överhuvudtaget som vi kan köpa!!!!) så jag har sparat och nu har jag 10 sd + play and earn så det blir 15 och klänningen kostar 16!!!!! fatta vad förbannad jag blev! hur sjutton har dom tänkt att vi ska kunna köpa kläder som t ex kostar 6 , en ynka liten sd mer, det finns ju typ inga fina kläder för 5!!! och du tänker ju dom såklart att vi ska köpa sd i IRL! helt sjukt ju!

fatta vad jag vill hoppa på protesttåget med er! :)

Kram på er för en super bra blogg! :)



P.S jag heter Tiilde som användarnamn ;)

2009-10-25 / 15:36:39
Postat av: Emmisemmiss på stardoll

Jag är helt klart med! jag är inte superstar och min dator hackar när jag spelar för att få stardollars!

JAG ÄR MED!

2009-10-26 / 10:18:19
Postat av: heeejjsan69

Heej jag är med och protestar.. Och ska skriva snart till de som har stardoll hemsidan jag blir förbannad på det. De bara förlorar medlemmar och de bry sig inte så ni vet ändå om vi skriver. Jag anmälde en tjej som skrev fula ord till miig och de sa inget de bara skrev okej .. Har snackat med mamma och när jag får en ny bärbar som är rosa ska jag inte vara så ofta inne på stardoll.. Heej dåå!!



Mvh heeejjsan69 på stardoll heter jag så!!

2009-10-26 / 16:37:54
Postat av: Mooko

Jag är med!!! Stardoll sugger!!! ( Just nu ) Dom har tagit bort pengar varje dag man loggar in!!! Snart tar dom säkert bort play and earn!!! Vi ska protestera så stardoll spriker!!!!

2009-10-28 / 19:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda