NY SKRIVARE..

Hejsan alla läsare (:

Jag, RosaSmurf har blivit tillfrågad att vara skrivare här på bloggen.
Så jag tänkte, prova kan väl inte skada :D

Lite om mig
Jag är då RosaSmurf på stardoll och har varit medlem i ca 5 månader.
Jag har aldrig varit superstar och trivs bra med det, anser att det blir mer utmaningar ;)
Som person är jag snäll, rolig, underlig... hemlig :o Nej mer försiktigt, ger sällan ut personlig information ^^
Hemlig superkraft: Missbrukning av smileys. (älskar helt enkelt att använda smileys) :D

Jag tänkte då prova på att skriva här i några dagar och se om detta är något för mig. Så ni får ha en fortsatt trevlig torsdag så ska jag försöka hjälpa till så mycket jag kan (:
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: MeLL

Hoppas du forsätter skriva, du är en bra skrivare ^^

2009-10-22 / 22:47:48
Postat av: Idiix

Yeah, GO SMURF! 8D

2011-07-29 / 17:50:39
Postat av: snyggadesi

Roligt blogg inlägg!

2012-06-25 / 10:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda