MANUELL PROXY - Svar på frågor!

Hur får man bort manuella proxyn?
- På samma sätt som du la på den bara att du bockar för rutan!

Blir datan seg av den?
- När du har proxyn PÅ blir den seg, när du har den AV blir den normal igen.

Är det farlig?
- För mig är den inte det, beror på vilken datorn & hur bra skyddet är ^^

Hur sätter jag på manell proxy?
- Finns en länk alltid under, läs igenom texten igen.


Nedan kommer igen hur man sätter på en proxy (manuell):


====================================================



[ !!OBS!! NÄR JAG SKRIVER INLÄGG DÄR MAN SKA ANVÄNDA MANUELL

SÅ KOMMER JAG SKRIVA EN ANDRESS & PORT - KOD SOM NI DÅ

LÄGGER I RÄTT RUTA ^^ ]



====================================================



« [ FÖR FIREFOX ] »


BÖRJAN ÄR ENKEL KLICKA PÅ VERKTYG => INSTÄLLNINGAR

FORSÄTTNINGEN FÖRKLARAR DE TVÅ BILDER NEDAN!

EFTER DU KLICKAR PÅ INSTÄLLNINGAR ... SOM BILD NUMMER 1 VISAR,
KOMMER DET KOMMA UPP EN RUTA :




====================================================

« [ FÖR INTERNET EXPLORER ] »

BÖRJAN ÄR ENKEL KLICKA PÅ VERKTYG => INTERNETALTERNATIV
FORSÄTTNINGEN FÖRKLARAR DE TVÅ BILDER NEDAN!


BLEV LITE FEL, SKREV ''FÖR'', DET RÄTTA SKULLE VARA ''FÖRST''!

EFTER DU KLICKAR PÅ LAN-INSTÄLLNINGAR SOM BILD NUMMER 1 VISAR,
KOMMER DET KOMMA UPP EN RUTA :


NÄR DU ÄR KLAR KLICKAR DU PÅ OK!

====================================================

PÅ SAMMA SÄTT STÄNGER DU AV PROXYN, BARA ATT DU BOCKAR RUTAN!

====================================================
//MEDOZA

Kommentarer
Postat av: Yasaman

Heej ...vart är vartyg någonstans kan du förklara lite bätre ?

2009-10-31 / 20:52:11
Postat av: <3

men hur stänger man av den?

2009-11-04 / 17:15:34
Postat av: MILANA

jag kan ej se länken, kan du skriva den igen?

2009-11-09 / 21:25:36
URL: http://winterlove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda