Gratis gitarr för finska medlemmar!

Det som står där uppe är
Styla Ari Koivunen!
Styla Ari Koivunen och vinn stardollars!
Tävlingens deltagare får snygga gitarrer i sina suiter.

Tyvärr tror jag det här bara är för finska medlemmar?
Allt ni behöver göra är att gå till magasinet, klicka på Stailaa Ari Koivunen och sedan spara honom i ditt album (då sparas han till tävlingen).
Sedan får du en graatis gitarr!

Vet någon en finsk proxy så kan ni ju tipsa ... Alla läsare från Sverige & andra land vill ju också ha den ;P
Själv hittade jag bara någon 2 år gammal, och den funkar antagligen inte längre?

// DeaSoline

Kommentarer
Postat av: lkjk

tack så mycket för alla gratis saker ok alla inlägg du lägger men jag har en fråga när man hämtar tinkerbell sakerna så fick jag ett brev om 100stardollars men det funka ej

2009-10-17 / 15:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda