Ah, datorn är helt störd!

Jag kan inte starta Gimp, Msn, Firefox eller Internet Explorer!

Istället för gimp måste jag använda: fula Paint med dens urdåliga bild kvalite & inte många funktioner!

Istället firefox & Internet Explorer måste jag använda: Opera, som suger helt & hållet eftersom det går inte att förminska bilder då man ska skapa ett inlägg - inte not med det så går det inte att bli medlem i klubbar med opera!!

- Jag skapade ett nytt konto IGEN, så för tillfället funkar det!

Instället för Msn måste jag använda: Ebuddy.com eller 60-tals fula msn - Men på ebuddy finns det inte mycket att klaga på ...

 

Och allt eftersom jag skapade ett nytt konto & hela fula missbilds datorn raderade huvud kontot + ett litet virus som är hur enkelt som helst att få bort!

Så nu har jag klagat färdigt!

//Medoza


Kommentarer
Postat av: Julia

Ojsan, tror det är bäst att sluta & använda proxies. Även om man vill ha alla dessa gratissaker. =) Som jag sagt typ 100.000 gånger innan så är min data helt fuck up, men mitt antivirusskydd hittade inget virus ändå. FAST jag vet att jag har det. Min dator har aldrig varit segare än såhär, och jag har pajjat internet i den här familjen...



Hoppas allt löser sig. =)

2009-10-23 / 18:54:16
URL: http://oychiel.blogg.se/
Postat av: Miss_Hanessa

Det är så typiskt! Att ett enda j*vla virus ska nästan "bränna" ner hårddisken! Heh, behövde klaga lite dom här irriterande virusen! :S

2009-10-23 / 19:59:07
Postat av: HDR-fotografen

Har en guide på min blogg hur man tar bort trojaner.

2009-10-24 / 13:13:09
URL: http://stilbild.nu/fotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda