- Ny look på bloggen :D

Som ni ser så har jag satsat på färgen blå ^^
Jag är glad över att kunnat koda för någon gångs skull!
Det var inte så svårt med den rätta ''läraren''!
VILL TACKA :

Ni undrar, vad har Oychiel med detta att göra, jo,
jag ''bombade'' henne med frågor om design m.m
på hennes 'Design
frågestund' (det var ju också jag som förslog att hon skulle ha det på bloggen xD).
AHAHAHAH ....
*host*
Sedan var ju 'Designa din blogg' också ett stort hjälp men mest Oychiel!
Men jag lärde mig också ett & andra saken själv (Aaa, jag är så duktig = skämt):
Att ha en bakgrund på de som kommenterar & lägga dit en 'Kommentera' - bild som är gjord i gimp ovanför 'där-man-kommenterar-rutan' xP



Btw, skriv vad ni tycker om bloggen's nya look!
//Medoza

Kommentarer
Postat av: Shadowdemon

Wow...

2009-10-16 / 07:02:19
Postat av: RosaSmurf

Jag gillade när ni hade kategori raden högt upp på sidan. Var så smidigt att bläddra då :D

2009-10-16 / 13:43:26
Postat av: Julia

Naw, det var så lite så! ^^ Alltid kul att hjälpa till!

/JULIA

2009-10-16 / 14:13:05
URL: http://oychiel.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag tycker den blev jätte fin (:

2009-10-16 / 15:11:31
Postat av: siman

Hej hur fixar man sån där bakgrund ? ni kan skicka hur man gör det till singh på stardoll

2009-10-16 / 15:25:36
URL: http://superlife.se-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda