TELEFON + NYA DESIGNS


Ni minns väl telefonen?
Den har ringt för fullt hela dagen och jag har nu hittat en manuell proxy som tar er till sidan.
men först...

1 # - Du ska nu använda manuell proxy
Adress: 85.234.152.10 Port 443

2 # - Gå till denna länken och logga in. Du kommer då till nya designs ;)

3 # - Du kan nu stänga av manuell proxy och gå till din suite och klicka på telefonen.



 

 

 

 

 

Dessa finns tillgängliga i 7 veckor alltså 49 dagar!

Och det till ca nyår (?).

 


 

 

 

 

 

 

 

Källa: stardolldesigner.blogspot.com

# RosaSmurf


Kommentarer
Postat av: Wican

Bläää!

Jag missade mitt telefonsamtal. Kan du lägga upp hur det ser ut när man klickat på den eller något sådant? Jag kan inte använda manuell proxy! Det går aldrig. Det står alltid ; Intenet är inte tillgänglig för tillfället.

2009-11-24 / 13:49:37
URL: http://officialblog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kommer inga nya designs..

Bara samma gamla vanliga.. :(

Nån som vet varför?`?

Svara också gärna till min Doll på stardoll,

Perfectlisa .Skulle va gätte snällt!

Kram

2009-11-24 / 15:20:19
Postat av: loollaaa

kan ni inte hjälpa mig. för ni vet ju hur man gör snälla......snälla .. har testat.. men funkade inte

2009-11-24 / 16:01:22
Postat av: Jag

funkar det för non-ss oxå?

2009-11-27 / 21:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda