Tävlingen!

Okej, jag ska säga ett ENORMT förlåt för att den har stått stilla i över en vecka!!!
Men nu fortsätter den!!

Det är två personer som inte har sänt in något bidrag alls, och hur mkt jag än önskar att jag inte behövde säga så här, så måste de 2 åka ut.

Om ni nu, mot förmodan, skulle ha sänt in bidrag, men jag bara inte har hittat dem (nej, inte särskilt troligt, men jag måste säga det också), så SKRIV GENAST till mig via gästboken!
Men, i så fall måste jag hitta ert meddelande någonstans också.

Jag har skrivit 2 meddelanden om det här i chatten, så ni har fått två "andra chanser" redan.

De personerna är
VivviLi
och
Vanessa-Swetty2

Kramar, DeaSoline

PS. Ska fundera ut ett tema, så fortsätter tävlingen sedan (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda