Tävlingen ... Andra temat (;

Listan på vilka som gick vidare finns ngt inlägg ner! Alla ni har ikväll och imorgon på er att styla ihop den andra outfiten.
Till det andra temat ger jag er bara 1 ord, och sedan får ni tolka det precis hur ni vill! (;
Ordet är ...
Rockstar!
(Rockstjärna)

Min usla outfit som jag slängde ihop ...

Nope, hon såg inte så värst rockig ut ... XP Jag vet!

Okej, sätt igång och styla NU! ;D
Sedan sänder ni in albumssidan/länken till mig precis som i förra deltävlingen!
Kram, DeaSoline

Kommentarer
Postat av: frida

Hej , jag har stylat mej till rockstar nu ! kolla på min suite frida_prinsessa :)<3

2009-11-07 / 15:51:00
URL: http://fridaprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda