Medoza's kvälls köp + Tips ^^

Som jag förut sa - så är det bäst att hitta fina saker + billigtkvällen-natten ^^
T.ex nån gång så hittade jag en DKNY bälte för 2 SD & en DKNY klänning (inte de fula gratis, utan en svartvit) för också 2 SD.
Och nu en hot buys för 2 SD också!
När du ska söka efter något, välj att söka efter färger, så gör jag oftas.
Priset ska helst vara 2 SD om du vill ha det extremt billigt ^^
Det på bilden kostade 2 SD /st.

Idag köpte jag 2 Bisou grejer (Skorna & bältet) & 1 Fallen Angel hot buys tröjan.
Velat ha ''tröjan'' då den fanns ute i starplaza, men aldrig skulle jag slösa 8 SD för den x''''D
Skorna passar bra med min bruna stardoll jacka, och bältet - kommer komma nån dag jag har på mig den.
Annars säljer jag bort den ._.

//Medoza


Kommentarer
Postat av: jenn_li

hur hittar man dom hära sakerna??

2009-11-12 / 14:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda